Hoe vind ik een vermist persoon terug, waar ik de naam niet van weet, en ook geen foto van heb ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat weet je wel?? Laten we daar mee beginnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meisje/vrouw van rond de 30, zwart haar, 1.67m, en ze ging in september 2006 met de trein van Utrecht naar Amersfoort, waar ze bus 76 richting Leusden nam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom wil je haar vinden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat zij de liefde van m'n leven is. Ik wil haar en zij wil mij. Alleen zijn we elkaar uit het oog verloren. Het is bijna net zo'n toestand als in die film serendipity als je die kent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als jullie elkaar willen hoe komt het dan dat je haar naam niet hebt, om te weten dat zij jou wil zal je toch vaker contact gehad moeten hebben,en het eerste waar je een kennismaking mee begint is toch je naam vertellen.
Ik denk dat jij op afstand mischien verliefd geworden bent na een keer haar te hebbmen gezien maar dat zij zich niet bewust is van jou.
Dus laat het maar lopen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@oribatei: Misschien heeft ze d'r naam wel gezegd, maar heb ik die niet goed gehoord. Zij kwam trouwens naar mij toe en ging hevig staan flirten.

Het beste antwoord

Je weet wel in welke periode en onder welke omstandigheden je de betreffende persoon gekend hebt
Dus die gegevens kun je gebruiken om een oproepje te plaatsen
En er is tegenwoordig voor van alles en nog wat een Hyves dus misschien kun je daar gebruik van maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, de periode was september 2006, en dat is al 3 jaar terug. Ik zou ook niet weten waar ik dan een oproepje zou moeten plaatsen. Ik denk ook niet dat ze een type is die belangstelling heeft voor hyves.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe heb je haar ontmoet, waar onder welke omstandigheden
kun je naar die plek terug gaan en daar iets ophangen etc etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was op station Amersfoort. Heb wel gedacht aan iets daar ophangen, maar ik heb te weinig info om een goed berichtje te maken. Heb wel 2x geprobeerd een oproepje te plaatsen in de Rails (een blad dat in de trein ligt), maar die zijn niet geplaatst.

Andere antwoorden (7)

Ligt eraan hoe noodzakelijk het is om iemand terug te vinden. Misschien zou je met een schets van die persoon een stuk verder komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een tekening maken lukt me niet. Heb haar ook niet zo lang meegemaakt.
Tja dat wordt wel heel moeilijk, weet je het geslacht nog wel? .... Probeer mensen op te sporen die die persoon ook hebben gekend (klasgenoten, buren, familie) of verenigingen waar die persoon heeft bij gezeten. Probeer zo een naam en liefst geboortedatum te weten te komen en ga van daaruit verder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me erg lastig. Waarom wil je hem/haar vinden? Je zou met de info die wel hebt naar een privé detective kunnen gaan. Misschien dat die je verder zou kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, éen aanknopingspunt heb je, nadat ik jouw reacties had gelezen. Leusden dus! En ook welke buslijn en dat na al die jaren onthouden. Dat is knap. Ik zou zeggen, ga een week lang met die bus heen en weer rijden, misschien is het raak op een dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik zit regelmatig in die bus als ik naar m'n zus ga. Maar dat is niet iedere dag. Tot zover geen succes. Een tijd terug ben ik wel heel vaak naar Amersfoort gegaan om daar rond te hangen op het busstation. Ik woon zelf in Arnhem dus dat kan best duur worden.
capthavoc
14 jaar geleden
Als je die persoon maar een uurtje hebt meegemaakt waar was dat dan?
in die bus ?
Was jij regelmatig in die bus te vinden in het jaar 2006 ?
Ik denk dat je vast wel kunt bedenken waar ze is uitgestapt.
of als je pech hebt stapte jij eerst uit. leek ze een regelmatige gebruiker van die bus ?
(schooltas bij de hand of andere voorwerpen ?)
had ze een abbonement of een strippen kaart ?
was het een 45 strippen kaart of kocht ze 1 in de bus
dat laatste zou kunnen bewijzen dat ze niet regelmatig met die bus reed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou , ik ging met dezelfde bus en zij stapte uit bij de halte net voor de halte van het Elisabeth ziekenhuis in A'foort. En ik weet dat ze een bus abbonement heeft of OV kaart omdat ik zag dat dat ze iets omhoog hield naar de buschauffeur en niks afstempelde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees dit vanochtend: http://www.nu.nl/internet/2080357/deense-moeder-zoekt-vader-via-youtube.html
Ook zoiets proberen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou, nee zoiets wil ik niet doen. Ik heb wel een oproepje geprobeerd te plaatsen in de "Rails". dat is zo'n blaadje dat in de trein ligt, maar m'n oproep is niet geplaatst. ook niet op de website daarvan. Dat blaadje bestaat nu niet meer.
Op www.marktplaats.nl kun je een 'gemiste kennismaking' advertentie plaatsen.

Misschien dat. dat helpt?
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mja misschien. Maar het is nu al 3 jaar geleden en ik denk niet dat er veel mensen die marktplaats rubriek bekijken. Zeker zij niet
Als het om een vermist kind gaat, kun je ook altijd even een kijkje nemen op de onderstaande site van Amber alert:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees in de reacties dat de persoon die je zoekt waarschijnlijk uit Leusden kwam. Plaats een oproep in het lokale blaadje van Leusden (of de lokale blaadjes). Vaak worden die blaadjes best goed gelezen en er is zeker wel een kans dat iemand de beschrijving herkent. Het hoeft niet zijzelf te zijn, maar misschien herkennen vrienden, collega's of andere bekenden van haar de beschrijving.

Uiteraard kun je de oproep verder uitbreiden naar bijvoorbeeld Hyves of andere digitale communicaties dier er tegenwoordig allemaal zijn.