zal vandaag in NL ook 1min silte plaats vinden. Voor de herdenking van 11 sep?

n.v.t

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat lijkt me niet, als we alle erge dingen die er in de wereld gebeuren met een minuut stite moeten gaan herdenken, kunnen we met zn allen wel een week vakantie per jaar opnemen op sti te zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het niet!Is ook vrij zinloos die gedwongen toestanden.Ik denk dat iedereen er zowieso wel aan denken zal vandaag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. In Nederland hebben we 4 mei ingesteld als algemene dodenherdenking voor de mensen die in de strijd voor vrijheid overleden zijn. Hieronder kan je ook de mensen die op 11 september overleden zijn laten vallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Nederland zal er officieel geen 1 minuut stilte zijn.
De herdenking is zoals gebruikelijk bij Ground Zero
in NY en zal bijgewoond worden door Prinses Máxima
en Prins Willem Alexander.
Vele mensen over de hele wereld zullen er vandaag
zeker bij stil staan dat het ''nainwanwan'' is.
Die vreselijke dag die tot zoveel geleid heeft sinds 2001.
De ellende die sinds die dag over de wereld is uitgestort,
de 'War on Terror' met vele slachtoffers, waaronder (tot nu toe!) 21 Nederlandse doden.
Nee, de wereld is er helaas niet veiliger/vrediger op geworden.

Ik heb er 2 minuten over geschreven in dit verhaaltje,
dat is ook een beetje herdenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat zij 1945 herdenken, dus waarom wij dan wel nainwanwan.Maar ik denk dat velen er wel bij stilstaan bij deze tragische gebeurtenis en dan wordt het toch wel in stilte aan (her)dacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2700 is voor een ramp niet veel.

De tsunami, aarbevingen, riak, afghanistan, elke 2 seconden een kindje in Afrika.

Dus als je al wilt stilstaan denk ik dat er zaken zijn die het meer verdienen.

Regelmatig even stilstaan bij je geluk en beseffen dat je het goed .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu niet meer, maar zowieso niet. Ze houden daar toch ook geen stilte om de Volendam ramp.