de gevoeligen, de spirituelen, de religieuzen en de ontwikkelingswerkers. Meer niet......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk degenen die de zin er van zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk iedereen. Een mens wordt geboren met (zelf)bewustzijn en moet aan de lopende band keuzes maken. Veel dingen doe je min of meer automatisch. Maar veel gedrag heeft wel degelijk te maken met wat voor jou (op dat momen) de zin van je leven is. Een deel van de mensheid besteed daar meer aandacht aan. Beroepsmatig, of als hobby, of omdat ze het een belangrijk deel van hun leven vinden. Die vind je onder kunstenaars, filosofen, dichters, schrijvers, geestelijken...en ook bij heel normale mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ieder die op zoek is naar de zin van het bestaan, en die gelooft dat je niet alleen geboren wordt om te sterven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb altijd zin in werken dus heb ik wel zin.Hoop dat de zinvraag beantwoord is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet zeker dat dit een hele grote groep mensen is. Meer dan je denkt.
Persoonlijk kan ik er niet van wakker liggen. Lang leve het leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk kan ik me niet herinderen wanneer ik me dat begon aftevragen ,ik weet niet beter dan dat ik me afvraag wat de zin van het leven is
Maar ik weet ook dat ik er misschien wel nooit achter zal komen en als dat toch zo zou zijn dat ik er achter kom dan heb ik zeker niet voor niets geleefd.
Ik kan me eigenlijk gewoon niet voorstellen dat ik hier alleen leef om geld te verdienen,lol maken ,trouwen en (evt) kinderen krijgen.Waar komt die mooie blauwe lucht vandaan, het gras .de bomen ,de dieren en wij?
Leven we dan om alleen maar dood te gaan of is er meer?We zullen wel zien (of niet).