Hoe kan ik in contact komen met een persoon waarvan ik alleen zijn OUDE mailadres en OUD telfoonnr heb?

Ik weet ook zijn achternaam en woonplaats.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Je het telefoon nummer omgekeerd kunnen zoeken, deze sites hebben vaak een verouderde bestand. Dus kun je het adres achterhalen.
Of als de persoon uit een plaats komt waar maar weinig achternaam genoten wonen, bel je alle achternaam genoten. Google, facebook, schoolbank, hyves kun je ook gebruiken om te zoeken. Hou er rekening mee, dan getrouwde mensen een andere achternaam kunnen aannemen.
Succes
Google tip: als je tussen aanhaling tekens zoekt, dan zoekt google exact op deze combinatie "voornaam achter"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet gevonden... Toch goeie tips, bedankt

Andere antwoorden (7)

Nou ja, tegenwoordig kun je mensen best makkelijk opsporen met al die sociale netwerken van nu: Hyves, Facebook and so on, is dat misschien een idee voor je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via vrienden/familie van diegene waar makkelijker in contact te komen is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt die persoon bellen of opzoeken, je zegt dat je die gegevens al hebt. en anders: Hyves, Google, twitter, myspace, Facebook.. snap je 'm ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de achternaam niet al te vaak voorkomt kan je met googlen al een eind komen.
Je zou kunnen proberen of de persoon die nu dat oude telefoonnummer bezit weet waar de vorige gebruiker daarvan te vinden is.
Als je weet waar hij werkt of werkte zou je dat bedrijf kunnen bellen om te vragen of ze weten waar hij nu te vinden is.
Kijk eens op http://www.voelspriet.nl/persoon/achternaam/stap3achternaam.htm of daar nieuwere gegevens van hem te vinden zijn.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal al geprobeerd....
Op www.wieowie.nl
Daar kan je heel makkelijk personen vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien laat hij sporen achter op het internet. Dus google eens zijn naam, email, telefoonnummer. Ook al zijn ze oud, misschien heb je treffers en een beginnetje.
Met zijn naam kan je ook op afbeeldingen zoeken.

Je weet zijn woonplaats, dus kan je ook het telefoonboek afbellen voor alle treffers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel eenvoudig..kijk in het telefoonboek

www.telefoongids.nl