Moet je atheist zijn om je aan te kunnen sluiten bij de Hells Angels? Zie uitleg

Voor zover ik weet kun je alleen uitgenodigd worden om lid te worden. De naam 'Hells Angels' impliceert dat het geen christelijke motorclub is maar wat zijn criteria om lid te kunnen worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Wie lid van de club wil worden, moet meestal worden voorgedragen door een actief lid en een tijdlang dienst doen als prospect of striker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap ze wel Kaziz,er zijn mensen op GV die het leuk vinden om alleen maar minnen uit te delen om hopelijk GV'ers op stang te jagen,alleen lig ik niet wakker van minnen. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen antwoord op de vraag, daarom vermoedelijk de minnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ben ik niet met je eens want er wordt ook gevraagd;
wat zijn criteria om lid te kunnen worden?
Die criteria zijn niet bekend. Misschien liggen ze zelfs niet eens vast. In ieder geval heeft bovenstaande antwoordgever gelijk, je word het dus niet zomaar! Ik heb enkele jaren geleden een dossier gemaakt over de Hells Angels, alleen is mijn geheugen niet meer zo goed en helaas heb ik het dossier ook niet meer, maar ik meen me te herinneren dat ik ergens op hun website (volgens mij wel een buitenlandse website) bij FAQ iets heb zien staan in de trant van 'als je moet vragen hoe je lid kunt worden, zul je nooit lid worden'.

Misschien heb je daar wat aan? Het blijft een redelijk vage en mysterieuze 'club' ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb de bron gevonden :D
http://www.hells-angels.com/?HA=faq
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je vooral gewetenloos moet zijn om lid te kunnen worden van deze bende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het niet,ik keur natuurlijk niet alles goed,maar wist je dat ze ook veel aan goede doelen schenken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, dat doet de maffia ook.
Kwestie van PR.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat maakt niet uit want ze doen het wel,terwijl het niet hoeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat maakt wel uit want ook al doe je (ook) iets goeds dan is dat geen excuus om allerlei rottigheid uit te mogen halen.
Daar blijkt alleen maar weer uit dat mensen gevoelig zijn voor goedkope 'window dressing'. Iets waar politici en allerlei bedrijven steeds meer gebruik van maken en waar van het mij blijft verbazen dat zo veel mensen erin trappen.
Verhoog op een paar wegen de maximumsnelheid en verder kun je doen wat je wilt, geef een bonus terug maar verhoog gewoon het vaste salaris en je hoort er niets meer over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is daar zo gelukkig aan?