Waarom staan er geen mannen achter de ramen op de Wallen van Amsterdam?

Je hebt er wel wat hermafrodieten en drag queens staan, maar geen standaard mannen.
Vrouwen hebben daar misschien minder behoefte aan, maar er zijn zat homoseksuele mannen die daar wel behoefte aan hebben, en in Amsterdamis homoseksualiteit natuurlijk al lang en breed geaccepteerd. Hoe zit dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij weet je niet een wat een hermafrodiet is:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hermafrodiet
Het zou heel bijzonder zijn als die er staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/35641-als-hermafrodiet-geboren-zijn.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dat tegenwoordig niet meer gebruikt mag worden voor een mens maakt mij niet zo heel erg veel uit. Moet ik ook nog gaan googlen omdat iemand een woord heeft bedacht wat hij correcter vind? De vraag is duidelijk toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat mag vast wel voor een mens gebruikt worden, alleen staan ze vast niet op de wallen.
We moeten het niveau hier wel hoog houden toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hermafrodiet wordt ook voor mensen gebruikt, alleen is dit een aangeboren afwijking, geen keuze.
Vaak zijn de geslachtsdelen niet goed ontwikkeld en is bij de geboorte niet gelijk vast te stellen of het een jongetje of meisje is. Dit zijn niet de 'omgebouwde' mensen die op de wallen staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat vraagsteller 'transseksueel' bedoelt in plaats van hermafrodiet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze op de wallen nog nooit gevraagd of ze zo geboren zijn of dat het een keuze was.

Het beste antwoord

het is in 2007 wel eens geprobeerd. Ook vrouwen (en homoseksuele mannen) konden toen een bezoekje aan de Wallen in Amsterdam brengen. Maar het bleek geen succes.
een reden hiervoor zou kunnen zijn dat vrouwen het belangrijker vinden om naast de seksuele relatie voldoende emotionele intimiteit te ervaren met de partner.
dat heb je niet/nauwelijks bij een bezoekje waar je voor eventjes betaalt.
het is dus een kwestie van vraag en aanbod. En het lijkt erop dat de vraag naar dergelijke praktijken bij vrouwen te laag is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als een man dan daadwerkelijk de rol van een man moet spelen, zit de kans er dik in dat hij geen erectie krijgt. En dan is er een probleem. Bij een vrouw is dat simpeler, die kan wel, ook als ze er geen zin in heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klaar als een klontje +1
vraag en aanbod:
Het aanbod is er geweest, maar de vraag was er niet:
geen vrouw die naar binnenging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook geen man die er naar binnen ging.
In de homoscene gaat dat anders: zat clubs en straten waar mannen en jongens flaneren die in te huren zijn.
Er is niet genoeg vraag naar heren achter een raam zoals de dames achter een raam zitten.