Hoeveel mensen in Nederland dragen een pruik of een toepet?

Ik zag er afgelopen zaterdag weer één (denk ik), het was niet echt een goed gelukt exemplaar..... Maar vandaar de vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (3)

veel meer dan je zou denken lijkt me.
als je nagaat hoeveel mensen kanker hebben, en chemo moeten ondergaan.
14 jaar geleden
Ik denk dat het aantal ligt tussen de 20.000 en 30.000 mensen die dit m.b.t. chemo tijdelijk hebben. En dat enkele duizenden dit permanent hebben om welke reden dan ook...

Dit los van het feit dat men steeds beter is geworden in haartransplantatie op die plekken waar het haar is verdwenen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onlangs een onderzoek gelezen en bleek dat 32% te zijn. De bron zoek ik voor je op!