Hoe kom ik te weten of een man getrouwd is of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.6K
Kimath
12 jaar geleden
wat een lading minnen hier..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, slaat nergens op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Angelisha, zoek je hier iets achter misschien? Ik vind het een doodnormale vraag......het gebeurd maar al te vaak dat mensen elkaar bedriegen en er stiekeme relaties op na houden buiten het huwelijk om....of tewel vreemdgaan! (waarvan minnaar(essen)s en echtgenoten beiden van niets weten....)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dag allemaal, Met zoiets zit ik nu ook. Ken een man nu al twee jaar en hij beweert niet gebonden te zijn, zijn gedrag spreekt boekdelen en m'n gevoel geeft me ook aan dat er niet iets klopt. Toen ik hem vroeg of hij kinderen had, zei hij nee; dat geloof ik vreemd genoeg wel, maar goed. Ik hou ontzettend veel van deze man en het doet me veel pijn dat hij altijd zwijgt en niet reageert. Op de vraag waarom hij altijd zo vaag met me omgaat, krijg ik te horen dat hij het niet weet en dat hij op z'n vrijheid is gesteld. Nou, zo vrij gedraagt hij zich niet als hij bij me is; wil altijd weer heel snel weg met de reden dat hij naar huis moet of iets anders. Maar gevoelens kunnen toch niet op die manier gefaket worden? Hij wilt alleen maar afspreken wanneer hij wilt en kan. Dacht eerst dat hij misschien aan bindingsangst lijdt? Of een combinatie, getrouwd en bindingsangst? Wat ik wel weet is dat hij wel degelijk gevoelens voor me heeft, maar op de een of andere manier deze niet uit. Ik weet het gewoon echt niet meer, m'n gevoel zegt dat ik beetje bij beetje mijn afstand moet houden, want na 2 jaar ben ik zijn gedrag meer dan zat. Hij heeft van het weekend onze date "afgemaild" en wil van de week afspreken; ben daar voor het eerst niet op in gegaan en ik heb ook nog niet gereageerd, wil ook niet meer reageren. Ik hoop dat jullie mij wat advies of tips kunnen geven. Liefs, Zonlust Toegevoegd na 1 minuut:
By the way, heb hem meerdere malen gevraagd of getrouwd is of een vriendin heeft en hij zegt van niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonlust: spreek bij hem thuis af. Je wil hem toch beter leren kennen? Dan is dat toch heel normaal? Als hij de boot af blijft houden, moet je echt gaan bedenken of je hier wel genoegen mee kunt en wilt nemen. Voor mij zou het niet genoeg zijn, ik ben te waardevol en het leven is te kort voor dit soort gedoe.
Annswers
12 jaar geleden
beste vraag sinds tijden! +

Het beste antwoord

Mijn ervaring....dat kan je nooit met 100% te weten als de man in kwestie jou niet (geheel) in zijn leven wil.
Of je nu hyves, facebook of linkedin bekijkt, het zijn allemaal zelf gemaakte pagina's waarin de persoon in kwestie het niet belangrijk vind hierin de burgelijke staat te vermelden, dus 100% betrouwbaar is die informatie niet. Niet iedereen die getrouwd is heeft voor een ring gekozen dus daar hoef je ook niet naar te kijken.

Als je een man echt leuk vind en je wilt er echt een serieuze relatie mee kun je het beste het idee van "stiekem getrouwd zijn achter jouw rug om" uit je hoofd zetten en vertrouwen houden. Je komt vanzelf problemen tegen zoals niet in het weekend willen afspreken of geen sms-jes of telefoontjes in het weekend of 's avonds of je kan niet op zijn werk bellen of krijgt geen adres.

Mocht bovenstaande niet van toepassing zijn en hij maakt geen bezwaar als je aanbied hem eens thuis te bezoeken of op zijn werk te bellen of in het weekend eens iets leuks doen kan je er gerust vanuit gaan dat hij vrijgezel is.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed en mooi antwoord!+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Bessy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je....

Andere antwoorden (28)

Kijk of ie 'n trouwring aan heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het niveau stijgt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ring dragen zegt niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wel een witte band die op de plek zit waar normaal een trouwring zit.... Tenminste, als z'n handen wat gebruind zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bessy, dan kan hij ook net gescheiden zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ring is snel uitgedaan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe je die af bij een afspraakje Siepz? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slepz, een ring is wat anders dan een trouwring. Ook is het bij vrouwen anders dan bij mannen, een man zal niet zo snel 2 ringen 'voor de sier' dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En van een 13 jarige zal niet zo snel gedacht worden dat die getrouwd is als ze ringen zien neem ik aan....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die ring kan toch ook zijn van zijn vrouw die overleden is:$?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan ook een ring zijn die hij georven heeft en die net even naar de maak is bij een juwelier ;S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn man en ik dragen beide onze trouwringen niet(mag niet op het werk(hygiëne) en onhandig elke keer om en afdoen en bang dat we ze kwijtraken). Wel of geen ring om, het zegt niets over of je getrouwd bent of niet!
Aan de ring misschien ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het hem vragen...

Toegevoegd na 1 dag:
Als je informeert waar jullie samen de kerstdagen gaan doorbrengen..
Als hij het smoezen komt en het erg benauwd krijgt, dan weet je dat hij bij zijn schoonfamilie kalkoen moet eten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+6 ^^ meest simpele manier, ook al kan een getrouwde man daar nog over liegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kertsdagen??? en dat vraag je in Juli?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zomervakantie dan, in deze tijd van het jaar. Herfstvakantie, mag ook...:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
vraag het hem gewoon
en anders vraag of je zijn portemonnee mag zien daar zit vaak een foto van vrouw/ kind in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha je vraagt toch niet zomaar aan iemand, hee mag ik je portemonnee even zien. Dan wil hij weten waarom....en daar is echt geen goede reden voor te verzinnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou wel om wisselgeld kunnen vragen, dan kijk je even snel z'n portomonnee in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is 14 minnetjes niet een tikje overdreven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat is het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neen
Gewoon vragen, veel mannen dragen hun trouwring niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer hem op te zoeken op facebook of hyves. Hier staat vaak de status op, verliefd, gescheiden etc. Misschien kun je het ook uit de berichten opmaken, er staat misschien iets over zijn vrouw of hij stuurt naar iemand een berichtje dat hij nog steeds vrijgezel is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je beter kijken of die linkedin heeft, dat is meer wat voor oudere mensen
En om nou zn berichtjes te gaan lezen..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik nou niet begrijp is dat 'gewoon vragen' 3 minnen krijgt en 'zoek het op op facebook' geen een. Van mij krijg je er wel een, want ik vind het absurd om iemands facebook/hyves/linkedin/wat je ook gebruikt te gaan bekijken of hij/zij al dan niet getrouwd is. Serieus absurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waarom MufMuf? Dat is toch openbaar? En als iemand geen gesnuffel wil dan kan het account afgeschermd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ik vind dat het veel meer klasse heeft om het iemand te vragen, in plaats van achter je pc'tje op te zoeken. Daarmee toon je wat lef. De weg van de minste weerstand is niet altijd de beste. Daarbij, sinds wanneer zijn facebook en hyves goede informatiebronnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LinkedIn is voor zakelijk gebruik, Facebook voor de fun. Als iemand zijn profiel op openbaar heeft staan, geeft hij dus toestemming om het te bekijken. Ik vind het geen raar idee. Ik kan me voorstellen dat je, als je een leuke avond met een man gehad hebt en wil weten of je een kansje maakt, even op Facebook zoekt en google gebruikt om te kijken wie hij op internet is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had je nog geen + gegeven...nu wel, zeker tegenover al die -------........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Stippel: Of het nou voor fun is of niet, ik kan me het serieus niet voorstellen dat het normaal is om op iemands online profiel (welke dan ook) te gaan kijken of hij/zij getrouwd is. Wat is er mis met iemand gewoon vragen? Misschien ben ik toch niet zo van deze tijd als ik dacht... The world's a strange place.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk is er niets tegen vragen, maar op een vraag krijg je geen eerlijk antwoord als iemand iets te verbergen heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan zijn sociale media natuurlijk de pérfecte plek om wél aan deze informatie te komen... Daar is het zo mogelijk NOG makkelijker om foutieve informatie te verspreiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, is dat zo? Ik denk dat je dan op de vingers wordt getikt door "je vrienden" die jou echt kennen! En die vragen zich af waarom je daar foutieve informatie geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als ik jou moet geloven, is alles wat op sociale media rondgegooid wordt compleet en volledig waar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sta zelf niet op sociale media, maar ik denk dat het belangrijkste waar zal zijn.
Stel dat mijn man en ik allebei op Hyves zitten, en ik lees in zijn profiel dat ie niet getrouwd is, zou wel vragen bij mij oproepen toch? Ook zijn "echte " vrienden zullen zich afvragen waarom hij zoiets er op zou zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het idee dat je een ietwat geromantiseerd beeld hebt van de sociale media. Voorbeeldje van mezelf:
Ik heb zelf nu twee jaar een relatie. Ik heb een account op Facebook, maar als je nu naar mijn Facebook-pagina zou gaan, zal je daar aantreffen dat ik single zou zijn. Jammer maar helaas, dat is toch echt niet het geval. Mijn vrienden weten dit, maar toch heb ik er nog nooit iemand over gehoord. En om even reacties voor te zijn: Ja, mijn vriendin weet dit ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh, dank voor dit bijzondere inzicht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maarre, getrouwd zijn ontkennen ligt dat niet even anders dan een vriendin hebben niet melden? Verkering kan zo weer uit zijn en dan moet je dat steeds aanpassen. Je bent 19 zag ik, woon je samen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, ik ben inderdaad 19 en nee, in woon (nog) niet samen. :) Dat een verkering zo weer uit kan gaan klopt ook, al zie ik dat bij ons niet zo snel gebeuren. Mijn reden om dit niet te melden is dat ik verder eigenlijk ook geen persoonlijke informatie op mijn Facebook-profiel heb staan. Niet naar welke school ik ben gegaan, niet wat voor werk ik doe, niet eens waar ik precies woon. Dat het anders is om een verkering niet te melden dan om een huwelijk niet te melden, ja, daar kan ik wel inkomen. Het punt dat ik probeerde te maken is alleen dat de sociale media niet echt een goede bron van informatie is. Er staat genoeg informatie op, daarover geen twijfel, maar die informatie is lang niet altijd up to date. :) Verder ben ik nog steeds van mening dat, even terugkomend op de vraag waar het uiteindelijk allemaal mee begon, het geen stijl, geen klasse heeft om iemand niet gewoon te vragen waar het op staat, maar even op iemands profiel te kijken. Als dat de manier is waarop je iemand wilt benaderen, ben je in mijn ogen niet goed bezig. Als je je al moet gaan afvragen of het antwoord dat je krijgt van de bewuste persoon correct is of niet, heb je dan al niet veel te weinig vertrouwen in deze persoon om er überhaupt ook maar een relatie mee aan te wíllen vangen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MufMuf, Dank je wel voor de interessante en leerzame discussie.
Je punt heb je wel gemaakt hoor! En we mogen verder best van mening verschillen. dat maakt een discussie ook leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens! :) Jij ook bedankt. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik er zat, die meerdere profielen hebben! een voor de zogenaamd eerlijk, maar blijkt achteraf, dat allemaal bedacht is, om niet door de mand te vallen, en iets vragen, kanje niet op rekenen dat t eerlijk is, de enige manier is, denk ik, er achter komen per ongeluk of toevallig, hopelijk als t nog niet te laat is.... wat een rot antwoord, maar ik denk t toch echt.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat er mij meer om, dat je b.v. een heel gezellige avond kunt hebben met een man, waarbij er verder niks gebeurt en waarbij je wederzijds geen verwachtingen hebt. B.v. een collega, een zakenrelatie, verzin eens wat. Als je dan toch denkt 'misschien moet ik maar eens mijn best gaan doen om te kijken of dit iets kan worden' dan ga je hem niet opbellen met de vraag 'ben je getrouwd?' want daarmee laat je te snel al te veel merken en doe je afbreuk aan de gezelligheid die jullie samen gehad hebben, maar dan google je hem eventjes en als je dan ziet dat hij getrouwd is, weet je dat het een gewone, leuke vriendschap kan worden maar niet meer dan dat. Dus hup, hersens er bij, rem op de hormoontjes en de toekomtfantasieën. Zelfs als hij misschien andere plannen heeft. In deze fase van een 'relatie' is dat nog makkelijk. Als hij een leugenachtig profiel op de sociale netwerken heeft, tja, dan vergis je jezelf. Mensen hebben het volste recht om zichzelf op internet anders voor te doen dan ze in werkelijkheid zijn. Maar lullig is het wel. 'Vroeger' reden wij op ons fietskes langs het huis van de gasten waar we de avond van tevoren mee 'naar brommers hadden gekeken' bij de disco om te kijken wat voor vlees we in de kuip hadden, tegenwoordig googlen we ze.
Vraag hoe het met zijn vrouw gaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Subtiel +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...Domme vraag. Wellicht is 'ie met een man getrouwd.....
een beetje naar het onderwerp een gesprek maken en dan vragen of hij al een vrouw heeft ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt of hij een vaste relatie heeft? Vraag of je op/in zijn mobiel mag kijken. Iemand die een vaste relatie heeft, vindt dat vast niet goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rare vraag hoor! Mag ik even op je mobiel kijken? ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen vaste relatie, maar als een man zou vragen of hij mijn mobiel mag doorspitten, zal dit tevens de laatste vraag zijn die hij ooit aan me stelt.
Kom op zeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gaat toch niet vragen of je zijn mobiel mag doorspitten. Je kunt toch zeggen dat je een mobiel wil kopen en je weet niet wat etc. Als hij zijn mobiel laat zien, vraag je of hij nog leuke foto's heeft of dat hij een facebookpagina heeft of iets anders. Ja je moet er wat voor over hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hallo meneer, ik wil een telefoon kopen... mag ik even bij uw foto's en op uw facebook pagina kijken... nee, dat wordt em niet :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, een losse relatie, maar wel getrouwd :S ?wtf?
Heb je zijn telefoonnummer? Waarschijnlijk alleen een mobiel nummer.
Vraag het nummer van zijn vaste telefoon, omdat je het te duur vindt altijd mobiel te bellen (zeg je).
Als hij dat niet geeft heb je reden om wantrouwend te zijn.
Tenzij hij echt geen vaste aansluiting heeft.
Ben je al bij hen thuis geweest? of komt ie altijd bij jou? Zeg dat je de volgende keer bij HEM wil komen omdat je graag wil zien hoe hij woont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
Bessy, ik weet niet hoe oud Shetake is maar volgens mij hebben de meeste jongeren, jong gehuwden of samenwonenden geen vaste telefoon meer naast hun mobiel. Tenminste, in mijn omgeving dan. Mijn zoons (33 + 35 jaar) en neven en nichten en hun vrienden hebben alleen mobiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De echte jongeren zijn meestal ook niet getrouwd. Ik neem aan dat we hier praten over een, pak weg, 28-plusser?
Mijn kinderen 34 en 36 hebben wel een vaste telefoon. Special voor ons ouders, die niet altijd mobiel willen bellen(!)
Maar ik had ook deze slag om de arm gehouden met de opmerking: tenzij hij echt geen vaste aansluiting heeft. Want ik weet ook wel dat lang niet iedereen dat heeft.
Kristal
12 jaar geleden
Ja, klopt, die slag om je arm heb ik wel gelezen ;-) Kijk! Dat is nou nog eens leuk van jouw kinderen, dat ze vaste telefoon hebben voor jullie! Echt lief. ( die min is trouwens niet van mij hoor.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn die minnen alleen voor "de vaste telefoon"??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ook voor de omslachtigheid. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kom ik weer aan, maar zelfs bij hem thuis komen, en je ogen goed de kost geven, vragen naar fotos etc, is geen garantie.... ken weeeer verhalen hier over!! goh, heb ik nou zo veel nare dingen gehoord of lijkt dat maar zo? in ieder geval, aan de vraagsteller, veeeeeeeel sterkte!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al die achterdocht....! :))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plussers: bedankt voor de steun tegenover al die minnen!
Kristal
12 jaar geleden
Ben het met je eens Bessy,
het klinkt inderdaad wel heel achterdochtig Umria.
Misschien toch maar gewoon vragen? Maar Bessy, ik begrijp ook al die minnen niet hoor, ik geef je gewoon een +1 ter compensatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat lief Kristal! dank je wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor bij hem thuis afspreken. Daarmee leer je meteen ook een hoop over wat voor type hij is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx Stippel
Er is nu eenmaal een wet in Nederland die de persoonsgegevens van iemand beschermt. Als iemand niet wilt dat je zijn "staat" kent zal hij daar wel zijn redenen voor hebben.
Als alle bovenstaande tips niet werken kun je ook eens proberen of je in zijn portefeuille of portemonee kan gluren. Zitten er foto's in misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In iemand portemonnee gluren, dat wordt vast gewaardeerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, nee, ik bedoel gewoon: bij toeval: als je bij voorbeeld een keertje achter hem staat, en hij doet net zijn portemonnee open.... even heel snel een blik werpen... Geen gekke dingen hoor.....
Aan hem snuffelen of ie wasverzachter gebruikt: het schijnt dat vrouwen vrijwel altijd wasverzachter in de wasmachine doen, en vrijgezelle mannen vrijwel nooit ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O jee, mijn man is loslopend wild, wij gebruiken geen wasverkrachter! Ik vind het trouwens wel een leuke tip, geen min van mij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap die 8 minnen ook niet zo goed...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow? Wasverzachter is anders uitstekend spul hoor. Gooi er genoeg van in de wasmachine en je hoeft meteen niet te strijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar de wasverzachtende werking gaat door in ons miauw, oeps, milieu. En het is weer extra eutrofiering. Bovendien drogen je handdoeken veel slechter als je ze 'wasverzacht'. O hellup, ik lijk wel een geitenwollen sok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@stippel, staat er nou bij je 1e reactie 'wasverkrachter'? Of lees ik het nou verkeerd:|
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahahaaahahahahahah
afspreken in het weekend, op een onmogelijk tijdstip, werkt meestal erg goed.
Zo rond 3 uur in de middag, wanneer ze getrouwd zijn kunnen ze meestal niet.
Willen ze alleen afspreken bij jou thuis (anders worden ze gezien) en in de avond of in de week overdag.

En als je dan ook nog vraagt wat hun vrouw er van vindt staan ze meestal een beetje te schutteren.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Door hem thuis te gaan bezoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij heel slim is, kan iemand dit jarenlang verbergen. Ik ken daar voorbeelden van.
Het is ongelooflijk hoe sommigen met list en leugen hun relaties weten te bedriegen!
Je hebt al een aantal tips, maar een rasjokkebrok is hier allang op voorbereid en heeft gezorgd dat je er niet achter komt.
Ik denk, dat als je vermoedens hebt dat er iets niet klopt: dat je het rechtuit en eerlijk moet vragen. Zeggen dat je twijfels hebt en waardoor.
Zelf zou ik, als ook na deze fase nog twijfels bestaan, stoppen met de relatie. Als er geen vertrouwen is, lijkt me de kans heel klein dat het leuk wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag hem wat hij meestal doet in het weekend.
En als controle-vraag, hoe hij zijn vakantie besteedt.

Elke getrouwde man kan er dan niet omheen te zeggen dat hij met zijn vrouw op stap gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag wat hij voor werkt doet , en daarna vraag je wat zijn vrouw voor werkt doet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan hem er gewoon om vragen, indien jet durft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe groot is de kans dat hij nee zegt ...
Vraag of je zijn trouwring mag zien ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag waar hij werkt en bel op als Mevrouw,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-Vraag waar hij op huwelijks reis is geweest. als hij dan zegt ik ben niet getrouwd dan zit je goed :D
-kijk naar de ring
-vraag het hem gewoon.
-kijk of er ergens trouwfoto's hangen want die hang je meestal in de woonkamer ofzoiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij echt slim is stopt hij de foto's even weg;)
Of hij getrouwd is kun je bijna niet achterkomen.
Ja, vragen natuurlijk maar je hoeft ook geen eerlijk antwoord te krijgen. Wel kan je er achter komen of hij of zij bezet is.nl met lichaamstaal.
Als je bijvoorbeeld op de bus staat te wachten, zal iemand die geen levenspartner heeft meer geneigd zijn om om zich heen te kijken. Als er een vogel voorbijvliegt zal hij er naar kijken. Een andere leuke dame cq. heer. In sommige situaties zullen je pupillen vergroten. etc.
Leuk om je eens in te verdiepen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je dat gewoon opvragen bij de burgerlijke stand in zijn woonplaats. Bij zijn werkgever moet het ook beken zijn ivm de salarisadministratie.

Maar belangrijker lijkt me de vraag:
Als je hem niet durft te geloven, wil je dan wel een relatie met hem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laat terloops vallen dat hij niet moet denken aan een relatie, je houdt van je vrijheid en wilt alleen maar sx voor de lust. het liefst met getrouwde mannen, vanwege de spanning en de zekerheid dat die geen relatie willen...
:o)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk gewoon dat je het meteen kan weten en merken. En als je twijfelt kan het toch meteen afgelopen zijn? Als je ooit met hem wilt trouwen dan zit hij toch in de knoop? Hij kan moeilijk scheiden van zijn vrouw (als hij die heeft tenminste) Maar succes met het uitvinden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag me af of het aspect van een vermoed geheim bij/door de ander, of de mogelijke illegaliteit van de relatie, het stiekeme dus, wellicht voor jou een erotiserende werking heeft. Dat is immers heel goed mogelijk. Zoals ook woede, schaamte, verdriet en angst emoties kunnen zijn die werken als brandstof voor de sexuele motor. Begrijp me goed, ik spreek geen oordeel uit. Ik beschrijf alleen deze waaier van mogelijke, minder voor de hand liggende, en wellicht ook taboe-achtige motieven die vaak onder de sexule opwinding kunnen liggen.

De vraag is dus of zoiets bij jou aan de hand is.

Zo ja, dan is onthulling van zijn geheim, maar misschien ook juist het verborgen blijven om die reden voor jou wellicht koren op je molen. En is het koren op zíjn molen om het geheim te houden. Ligt het geheim onder jullie als een onzichtbaar vliegend tapijt, dat jullie draagt, en vervoert.

Maar misschien heeft dat helemaal niks met jouw situatie te maken. Ondermijnt dit niet-weten maar wel vermoeden enorm je vertrouwen en bevat het geen enkel prettig aspect voor jou.

Vragen kun je doen. Of je het soort antwoorden krijgt waar je naar zoekt; dat denk ik niet. Maar aan de wijze waarop hij antwoordt, ontwijkt, je voorliegt, je afleidt, kun je veel aflezen. Echter: als je eenmaal hebt gevraagd ligt vervolgens de vraag tussen jullie in. Mogelijk ook nog steeds zonder een eenduidig, helder antwoord. Maar wel als een bewijs van het gebrek aan wederzijds vertrouwen.

Als je het echt wilt weten denk ik dat je hem moet volgen. Want hem loslaten is, krijg ik de indruk, niet wat je kunt, omdat iets je aan die man blijft doen vasthouden. Je kunt misschien hulp inschakelen bij het volgen. Van vrienden of vriendinnen, of van een echte detective. En voordat je dit doet zul je moeten overwegen of de investering het resultaat waard is. Met andere woorden: wil je het echt weten, en zo ja, wat zal die kennis je dan brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom zijn er mensen die altijd zo lange tekst neer zetten, niemand heeft daar zin in om zoiets te gaan lezen... waarom zet je dat niet gewoon in een paar worden neer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees je het toch niet? En wat knap dat jij zomaar voor de rest van alle lezers kunt spreken. Dat doe ik je niet na. Petje af voor deze zinnige reactie.
aan de ring, behalve als ie die toevallig niet om heeft...
of je kan het hem gewoon vragen, of je vraagt het aan een kennis die hem ook kent..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De doorsnee getrouwde man zie je vaak samen met zijn vrouw, veelal duwend achter een buggy.
Soms zijn ze minder herkenbaar maar dan moet je letten of zijn kleren wel gestreken zijn en of hij in een gezinsauto rijdt.

Verder ontgaat me het nut van deze simpele vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hah, een plus voor die laatste zin!