Het gebrek aan taalkennis en interesse.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Omdat docenten er gewoon geen zin meer in hebben, en geef ze eens ongelijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat Nederlands een moeilijke taal is, qua grammatica, om onder de knie te krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit zijn toch vooral de allochten en de ongeschoolden waar jij hebt over hebt. De meeste van deze mensen zijn nooit naar school geweest, of hebben het niet afgemaakt. Daarom is de spelling van sommige mensen zo bedroefd. Een keer een spellingsfountje maken kan natuurlijk ook voorkomen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze geen firefox hebben ge installeert waar standaard spellingscontrole op staat
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dom geboren en niks bij geleerd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Soms zijn mensen erg lui en schrijven ze liever in belabberde sms taal, omdat het toch wel te begrijpen is. En lang niet iedereen heeft het 'kofschip' onder de knie, daarnaast hebben ook dialecten en talen veel invloed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niks geleerd op school. Kofschip? Nog nooit van gehoord!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
fokschaap ik ken de termen gelukkig nog
Moet dat niet "bedroevend" zijn?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedroefd is verdrietig en spelling kan niet verdrietig zijn.
Deze vraag werd eerder op de dag ook al gesteld; "waarom worden er zoveel spelfouten gemaakt".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Juist, de vraagsteller zal wel 'bedroevend' bedoelen.