Krijgen daklozen ook wel eens iets anders dan soep te eten ?

Volgens mij eten ze alleen maar soep. Elke keer als ik op tv iets zie over een daklozenopvang zie ik borden met soep.
Wat als je nou niet van soep houdt ?

Toegevoegd na 1 minuut:
soep soep en nog eens soep

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn veel verschillende soorten daklozen opvang, varierend van plaatsen waar je alleen kunt slapen tot huizen waar kleinere groepen langere tijd wonen (en ook zelf koken) tot ze weer een eigen huis hebben. En ze krijgen echt niet alleen soep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

als je trek hebt en je kunt het als dakloze gratis krijgen zul je maar al te blij zijn denk ik zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel daklozen hebben gebitten die het niet meer zo goed doen of geheel ontbreken.
Met soep zit je altijd goed.
14 jaar geleden
ja hoor ik zag er laatst nog een die een hamburger bij de mc uit de vuilnisbak haalde en opat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook wel eens gezien dat ze pap krijgen.