Bram van der Vlugt stopt. Stefan de Walle neemt zijn werkzaamheden over.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Om het aftreden van Bram van der Vlugt als Goedheiligman aan te kondigen, hij houdt er mee op na ik dacht zo'n 35 jaar.

Toegevoegd na 14 uur:
35 jaar is een beetje erg veel, het waren 25 jaar trouwe dienst zag ik gisteravond op het journaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nu geweest. Bram van der Vlucht had het boek van Sinterklaas gekregen. Hij dacht dat Sinterklaas het in Spanje nodig zou hebben. Via een satellietverbinding werd contact gelegd met Spanje. Daar vertelde Sinterklaas dat het geen foutje was, maar omdat Van der Vlucht 25 jaar Sinterklaas heeft geholpen, mag hij het boek hebben. Sinterklaas had intussen al een nieuw, dikker boek. Achter in het boek bedankt Sinterklaas Van der Vlucht.