Zien we docenten op school langer dan onze ouders per schooldag?

Wie zien we langer docenten of ouders op een schooldag??

Toegevoegd na 2 minuten:
Zit gewoon standaard op school van 8 tot 3 en daarna zijn mijn ouders gewoon thuis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ongeveer evenveel. ligt eraan wat voor werk ze doen en hoelang dat duurt. of ze thuis ook werken in een kantoor iniedergeval niet bij jou, of buitnschoolse actieviteiten. je kunt ook kijen. ongeveer 8 uur school minstens 8 uur slapen. dus: 24-8-8= 8uur perdag ongeveer en dat is evenveel als school. dus ongeveer evenveel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat hangt er van af hoe lang je ouders werken, en of je een vaste leraar hebt of meerdere leraren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ouders pas rond 5/6 uur thuis zijn wel, als je ouders/een ouder niet werken/werkt dan is het even lang ongeveer ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ouders docent zijn is de kans dat je ze de hele dag ziet best groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha dat zou zuigen:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beide ouders van een klasgenootje van mij toen ik nog op het lager onderwijs zat, werkten bij diezelfde school. Het komt wel voor in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk antwoord! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook bij m'n vader in de klas gezeten in groep 8. Na andere verwachting toch erg leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ook m'n eigen kind in de klas. Niet echt gezond hoor, vind ik!!