Verhuizingkosten verklaren ? ( zie uitleg )

Ik heb verhuizingkosten gekregen omdat ik verplicht onverwachts moest verhuizen. Maar ik moet nu alle bonnetjes inleveren wat ik van dat geld gekocht heb. Aangezien ik van koelkast tot wasmachine tot bed tot bank nodig had heb ik niet alles nieuw kunnen kopen van dit bedrag ( en dat hoeft ook totaal niet ik neem genoegen met iets wat al gebruikt is totaal geen probleem mee dus daar aub geen rottige opmerkingen..) Maar ik heb dus erg veel van marktplaats gekocht. Hoe kan ik dat verklaren ? moet ik dan gewoon opschrijven wat ik er vandaan heb en hoeveel het gekost heeft ? of hoe gaat dat in zijn werk ?

Toegevoegd na 7 minuten:
p.s. ik heb het van de gemeente gekregen omdat mijn moeder overleden is en ik toen een tijd bij jeugdzorg heb gewoond en daar verplicht wegmoest omdat ik 18 werd, heb toen ook urgentie gekregen.

Dus het is wel om wasmachine , bed, koelkast , bank , kast en noodzakelijke spullen te kopen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Normaal gesproken kan je bij verhuizingskosten slecht een paar dingen declareren, zoals: Opnieuw afsluiten van internet / telefoon ed. Verhuizers & inpakservices. Dat soort dingen. En geen verbruiksdingen zoals wasmachine, bank etc. De zaken die je kan declareren komen -uitzonderingen daargelaten- niet via Marktplaats binnen. Ik zou eerst je werkgever vragen welke dingen je uberhaupt kan declareren, en als het een probleem blijkt om de bonnentjes te vinden, kan je altijd je overschrijvingen laten zien, of de mailtjes met afgesproken bedragen toevoegen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100