Vind jij het ook zo vreselijk? kaugumkauwend winkelpersoneel?

Ik vind het echt geen gezicht,mensen die achter de kassa onverschillig zitten te Kauwen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Ik vind het ook niet normaal, maar dat vind ik ook van andere mensen dan winkelpersoneel. En dan hoef ik het niet eens te zien. Soms zit ik in de bus en dan zit er iemand achter, naast me ongelofelijk te smakken. Nou dan gaan me haren overeind staan.

Bij mij in het bedrijf (warenhuis) word er erg overigens erg op gelet door de leidinggevenden dat er geen kauwgom gekauwt word, maar dat geldt ook voor kleding, sieraden etc. Bij ons mag het kassapersoneel ook niet de hele tijd zitten; staan is beter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ongeïnteresseerd kauwen zij zich de dag door!
Jammer en onbeleefd!
Maar soms als je ze echt aanspreekt zijn het gewoon leuke mensen ondanks het "gekauw"!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Asociaal en gebrek aan educatie.
Ik zou het als werkgever niet accepteren en als die persoon er niet mee zou stoppen, zou ik alles in het werk stellen om hem/haar mijn bedrijf uit te werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus iedereen die kauwgom kauwt is asociaal en heeft een gebrek aan educatie? Beetje kort door de bocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook kauwgum eten (kauwen) zonder dat het opvalt. Dus zonder asociaal te zijn.
Ja, dan maar kort door de bocht.
Ik vind het niet normaal, ik vind eigenlijk dat het verboden moet worden, ik moet zeggen, mij is het nog nooit opgevallen dat er bij de supermarkt waar ik kom personeel met kougom in hun mond loopt, als ik het wel zou zien dan zou ik naar de leidinggevende vragen en dit melden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat mag niet mogen...........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat winkelpersoneel zal zich ook aan de klanten kunnen ergeren die met kaugum, ijs, patat of rookworst door de winkel struint.
Mij maakt het niks uit dat ze lopen te kauwen. Als ze maar geen bellen gaan blazen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, ik vind het niet vreselijk. Als iemand uit zijn waffel ruft dan vindt ik dat erger dan naar een kauwende mond kijken eerlijk gezegd.

Alleen als het gaat om iemand die achter een kassa zit, dan moet diegene natuurlijk wel enigszins representatief zijn, en dus niet snot uit de neus, poep op het hoofd of kauwgom kauwen alsof je een plak teer aan het herkauwen bent.
Ik vind het dus niet vreselijk, maar ik vind het ook niet kunnen als je werk hebt waarbij mensen tegen jouw hoofd aan moeten kijken, jij deels het plaatje van de zaak bent, en ook nog eens met klanten moet praten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het geen gezicht.
Als ik de eigenaar van een winkel was, dan had ik ze het echt verboden.
't Zijn net een stel van die herkauwende koeien.

Als ik twee winkels heb waar ze een gelijkwaardig product aanbieden en in de ene staat zo'n koe, dan zal ik het product daar niet kopen.