Dat is niet exact te zeggen maar het is ca. €10,00 per jaar per belastingbetaler.
Valt mee he?

Toegevoegd na 15 uur:
Drie zeer onterecht minnen en ongefundeerd. De vraag is: Wat kost het de belastingbetaler! Of de vraag is niet duidelijk gesteld.
Het koningshuis kost ons alles bij elkaar boven de 100 miljoen per jaar(zie link).
Dus zeg, ruim genomen, ca 120 miljoen.
Er zijn in Nederland ca. 12 miljoen belasting betalers. Dit komt neer op €10,- PER belastingbetaler!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Over 2008 zijn de totale kosten begroot op 113,9 miljoen euro.

Toegevoegd na 3 minuten:
Volgens een onderzoek op http://www.z24.nl/bijzaken/rich_famous/artikel_145085.z24/_Koningshuis_levert_Nederland_4_tot_5_miljard_op_.html levert het koningshuis ons 4 a 5 miljard per jaar op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ooit zelf uitgerekend met vrienden..
het kwam uit op rond 60 miljoen euro per jaar..