Waar word jij onzeker van?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik word onzeker van verschillende bestaande fenomenen die velen net als ik ons in de war kan maken. Het leven is èèn en al onzekerheid, en de enige onzekerheid die zeker is ,is dat we dood gaan. Bij mij draait daar de de waarheid in het rond. Ik ben ernstig ziek en als de arts zegt mij niet meer te kunnen helpen dan voel je de adem van de dood. Nu ik nog leef wil ik af van de onzekerheid dat ik niet weet wanneer. Dood ga ik zeker. Als ik deze onmogelijke vraag aan de arts zou stellen zegt hij"ik weet het niet je had al drie keer dood moeten zijn"Het is een voorbeeld die voor mij realiteit is. Ik ben niet meer overschillig in mijzelf en evenmin die naar de ander. Ook al zijn we verschillende mensen we hebben allen die ene zekerheid die ons onzeker maakt. Tegenwoordig willen we alles weten maar ook beschermen, zoals ons bezit want alles moet tenslotte verzekerd worden. T`ja je verzekert je begrafenis maar de dood maakt ons onzeker. Ik ben niet bang voor het leven met al zijn onzekerheden, maar nu ook niet voor de dood. Je kunt er van verzekert zijn dat ik leef in het nu want verder kan ik niet denken. Alle bezit en waarden kun je verzekeren, maar voor je levenspad is dat niet mogelijk. De onzekerheid bestaat bij de gratie van ieders leven. Ik weet zeker dat je met een beetje liefde voor jezelf vele onzekerheden kunt wegnemen. Verder zal je onzekerheid je tot nadenken brengen of iets goed is of niet. Heb je de keus gemaakt dan is er ook geen onzekerheid meer in de weg. De eerlijkheid in liefde voor jezelf geeft ook houvast aan de ander, dus weg met die onzekerheid. In deze wereld is de wederzijdse betrokkenheid in liefde van belang. Maar alles is veranderlijk, vertrouw op je zelf dan ben je alle onzekerheid voor zeker kwijt. Addy

Als ik mijn leeftijd vertel. ik ben 17 jaar, maar zo zie ik er niet uit. ik heb hier heel veel moeite mee. als ik bijv. bij de kapper zit, en ze vragen naar mijn leeftijd, kijken ze soms raar op. of als ik alcohol ga kopen, vragen ze nog altijd naar mijn ID. (ook voor de nieuwe regel)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100