Wat is de ultieme relatietest?

Wat is dit voor jezelf en/of wat denk je dat de ultieme relatietest is voor de meeste mensen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

In een super-klein tentje een week slecht weer hebben - als je elkaar na die week van klamme handdoeken, vochtige slaapzak, eindeloze verveling waar je invulling aan moet geven, en saaie 1-pansgerechten gegeten van plastic borden nog steeds lief en leuk vindt, kan je wel samen paarden gaan stelen......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Je schoonmoeder 2 weken te logeren hebben:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er maar net aan wat voor schoonmoeder je hebt...
Ik zou mijn schoonmoeder prima te logeren kunnen hebben. Maar de schoonmoeder van mijn echtgenoot is een heel ander verhaal... ; )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was zo maar een antwoord. Ik heb niet eens een schoonmoeder meer. In mijn geval is het antwoord eigenlijk: "De dochter van je man twee weken bij je thuis op vakantie". Over een paar weken is het weer zover ....
- Samen op vakantie die niet helemaal gepland verloopt.

- Samen behangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
samen behangen..ik hoor net van mijn schoondochter dat ze voor het eerst samen een slaapkamer hebben behangen. En nee, dat verliep niet helemaal naar wens ;(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, samen behangen, daar kan ik me wel iets bij voorstellen!
Ook leuk voor een slapstick!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij behangen ook al 33 jaar samen, nooit iets mis gegaan.
Hij papt en ik behang :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pappen en nat houden ;)
Mijn ultieme relatietest is op dit moment.. Mijn man is vanaf 1 april thuis is!
Hij heeft zelf ontslag genomen ( na 39 jaar werken bij een baas) om voor zichzelf te beginnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wel heel veel zegt over je relatie, is als een van twee een ernstige ziekte krijgt of gehandicapt raakt.
Dat legt een enorme druk op je relatie. Als je daar samen uit kunt komen, zit het zeker goed.
Vaak zie je relaties kapot gaan als een van de twee ziek wordt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of samen een kind verliezen...
Of een partner die psychische problemen krijgt...
Kortom: Hou je genoeg van elkaar om samen of voor de ander iets verschrikkelijks het hoofd te bieden?

Dit is geen relatietest die je van te voren kunt doen om te kijken of je bij elkaar past, en da's maar goed ook..
Dus: de ultieme relatietest is de tijd...de tijd zal het leren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Zonder TomTom op vakantie met de auto en kijken of je relatie nog standhoudt als je vrouw je voor 12e keer een verkeerde afrit heeft laten nemen waardoor je al 4 rondjes om Parijs hebt moeten maken.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Ai, die is herkenbaar. In de tijd van de papieren kaarten heb ik eens 1,5 uur door Parijs gereden, alle LA en RA bevelen opvolgend kwam ik er achter dat ze de kaart ondersteboven had. Dat was 10 jaar geleden en we zijn nog steeds getrouwd, dus test geslaagd (neem maar aan dat het een test was).
AWM
14 jaar geleden
LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel vrouwen houden juist expres de kaart ondersteboven bij het zuidwaarts rijden. Want dan is links op de kaart ook links op de weg. Er zijn speciale vrouwenkaarten waarop het zuiden bovenaan staat en het noorden onderaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat zo?
handig ! :-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Speciale vrouwenkaarten ... LOL
De hele dag naar GV zitten turen en kijken hoe je partner na een week reageert (als je het zo lang volhoudt)
14 jaar geleden
Samen een IKEA-kastmeubel in elkaar zetten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 kinderen met problemen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, precies. Dat is een mooi voorbeeld van de ultieme relatietest. (zie mijn antwoord hierboven)
Ik zag laatst een documentaire op tv. Ging over een man en vrouw die met elkaar getrouwd zijn. Die vrouw die was zo dement als een deur, en die man verzorgde haar.

Die vrouw was totaal vergeten wie haar man was, en schold hem elke dag helemaal verrot. Toch bleef die man haar verzorgen, omdat hij wist dat hij haar beter verzorgt dan het tehuis.

En als je je de hele dag laat onderspugen, uit laat schelden, en toch zo hard voor iemand werkt.. Dan is dat wel de ultieme relatietest denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan inderdaad soms hartverscheurend zijn voor de naaste familie. Ik heb gewerkt, tot voor kort, met dementerende. Eigen kinderen of partner worden meestal niet meer herkend. Mopperen, schelden, schreeuwen.
Het is echt een hele opgave om je eigen partner thuis te verzorgen/ in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En tevens een enorme test voor jezelf... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Marita, inderdaad, dè ultieme test om bij jezelf te blijven.
Ook al hou je nog zoveel van je (dementerende) partner, het is haast niet vol te houden om je partner te verzorgen tot het laatste stadium.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat een test of gewoon een verlangen van jezelf?
Ontslag. Normaal zie je elkaar weinig en dan ineens heel vaak. Je zit elkaar op de lip, a.h.w.. Daar komt bij: de stress van het werkloos zijn en het niet weten hoe het verder moet/zal worden. Dat roept al snel irritaties op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit hoor je heel vaak, alleen dan meestal in de vorm dat de man des huizes met de VUT gaat.
Mijn (ex!!)man en ik hebben samen een kind verloren!
En dat heeft onze relatie niet aan gekund!

Maar ik denk ook dat grote financiele problemen een behoorlijke aanslag op je relatie kunnen plegen.
Als je leven onder druk komt te staan omdat je bijv. een eigen bedrijf hebt en dat gaat falliet, en er komen schuldeisers en deurwaarders aan de deur, dan word het heel moeilijk om je relatie staande te houden en samen een front te vormen.

Ik vind het eerstgenoemde een grotere aanslag op je relatie maar ik heb in mijn directe omgeving gezien dat het tweede ook relaties kapot kan maken!
Terwijl ik ook dacht, maar mensen waar maken jullie je druk over, het is maar geld........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meedoen aan Temptation Island!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk voor de hand liggend:

Een grote verbouwing

( Uit eigen ervaring, maar is helemaal goed gegaan)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me idd een hele goeie, of een verhuizing. Ik zag bij de buren dit weekend dat dit behoorlijk wat impact kan hebben. Wilde er bijna tussen springen ;)
je vriendin(die hij niet kent) helemaal laten flirten met je vriend en kijken of je vriend reageert, of trouw is aan zijn relatie. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, maar dat is iets uitlokken.
Een bouwval kopen en samen opknappen terwijl je geen kluservaring hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een voortent opzetten op de camping bij 32 graden of in de stromende regen