het is al gedoogd, legaal zal het nooit worden, dan is het namelijk ook vrij te verhandelen en dat is uiteraard niet de bedoeling.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het onder het kopje Soft-Drugs valt, En drugs zijn nou eenmaal niet toegestaan in nederland.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat de overheid dat niet toestaat
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel eenvoudig. Omdat daar geen Kamermeerderheid voor te vinden is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind dat als wiet niet legaal is, dat alcohol dat ook niet moet zijn. Want alcohol is hard-drugs
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat wij nog steeds met het gedoogbeleid zitten. Wiet telen op grote schaal is strafbaar maar mag wel op grote schaal verkocht worden. Daarnaast mag je maar 500 gram weed/hasj in je shop hebben als voorraad. Terwijl de vraag erna veel groter is.
Dus lijkt het mij ook gewoon logischer om de wietteelt telegaliseren. Zo verkom je gevaarlijke wietplantages op zolders etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat ik bij de hondenbigrade werk en we moeten ook nog werk houden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is gewoon omwile van het escalatie-effect.Je laat weed toe en een jaar later extacy. Neen , duidelijk neen.Wel akkoord dat alcohol een even grote drug is als je beseft dat 4 à 6 % van de bevolking latente alcoholverslaving heeft.Dit kost de gemeenschap waarvan jij en ik deel uitmaken miljoenen aan gezondheidszorg zonder dan nog de ongekende verborgen ellende in kaart te brengen, die meestal even catastrofaal is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het je hersenen aantast en mensen tegen zichzelf beschermt moeten worden.