verschillende jeugdculturen

een vriend en ik moeten voor school een werkstuk/film maken over verschillede jeugdculturen. we hebben er 4 nodig waarvan we er al 3 hebben: skaters, gothics en nerds. we zoeken nog een leuke/bijzondere 4e. als je een leuke, intersante of bijzondere weet wil je het dan vertellen en uitleggen wat het inhoud?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

-HipHop mensen:wijde kleding, grote kettingen
-Gabbers: Vaak gekleed in trainingspak(aussie), luisteren (early) hardcore en gaan vaak naar grote feesten, vaak drugsgebruikers. je kan hier wel leuke filmpjes over vinden, ik zet er een paar in de bron, en op partyflock.nl kan je veel 'voorbeelden' vinden
-Huppelkutjes/tutjes
-Emo
-Krakers en/of punks
-Kakkers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Rappers, hippies, modevolgers, zelfobsessed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wiggers jongeren met een identiteit crisis