Wat vertelt een bril over je?

Sommige zijn opzichtig. Andere anoniem ... Vertaalt iemand door zijn 'bril-gedrag' en gebruik - ik denk hierbij ook aan zijn manier van hem op te zetten en te kuisen ed iets over zichzelf en ook hoe hij anderen beziet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het vertelt iets over de 'smaak' van de drager....

Een bril zegt veel en weinig over een persoon. een chique dame met klassieke bril is wellicht thuis helemaal niet zo chique,maar juist een lompe boerin waar zelfs de koeien de rillingen van krijgen. Hoe chiquer de bril,hoe enger de persoon dus. Je ziet ook vaak domme lui die juist expres een trendy designerbril kopen om slimmer over te komen. Hoe hipper de bril,des te dommer de persoon dus. dit geldt niet voor iedereen,maar wel voor...Vééélen !

Omdat een bril niet zelden gekozen wordt door een ander , geeft het niet altijd je eigen smaak weer en zegt het niet veel over jezelf, alleen dat je misschien voortaan wel zelf de bril moet kiezen als de bril niet bij je past. Normaal gesproken zie je je eigen gezicht niet en daarom is het wat lastig helemaal zelf een bril uit te zoeken als je geen ervaring hebt. Zelf vorm ik geen karakteroordeel op basis van alleen de bril van de persoon. Wel weet ik voor mijzelf of ik de bril bij de persoon vind staan maar dat is meer gebaseerd op de anatomie, de teint en de uitstraling van het gezicht van de brildrager. Met een horloge bijvoorbeeld is dat al heel anders, deze zegt (als de persoon deze zelf wel heeft uitgekozen) wel veel over een persoon. Dit is echter een geheel persoonlijke mening en zal voor anderen niet hoeven gelden. Er zijn mensen die in mijn ogen tot in het absurde conclusies trekken over het vermoedde karakter (persoonlijkheid) van de brildrager. Je moet dus eerst uitzoeken of de bril zelf een eigen keuze is. Maar dan nog vind ik het gevaarlijk weinig info geven om daar conclusies op te baseren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100