Ik heb verhaal voor nieuwslezers op basis van de fouten in het Nederlandse strafsysteem, waar kan ik met mijn verhaal terecht?

Het is een gigantisch goed maar helaas waargebeurd verhaal over fouten in het Nederlandse strafsysteem en (misbruik) dat dagelijks gemaakt wordt van goed vertrouwende mensen (in mijn geval was ik amper meerderjarig en had ik nog nooit gehoord van vele rechtelijke termen mijn verhaal is waargebeurd en gebaseerd op feiten het is niet iets waar ik trots maar ik ben eindelijk op het punt dat ik dit graag wil publiceren en andere mensen wijzer wil maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (7)

Het Hart van Nederland staat altijd open voor onderwerpen van het publiek.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hart van Nederland
hart@sbs.nl
020 – 800 77 77

Dit zijn de contactgegevens voor hen die nieuwsonderwerpen willen suggereren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mail sturen aan sbs6, of 1 van de andere omroepen? Hart van Nederland? Als ze het interessant genoeg vinden komen ze wel naar je toe. Radar zou ook kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens bij Peter R. de Vries!
http://www.peterrdevries.nl/contact/
bamibal
13 jaar geleden
Wikileaks misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via Peter van Koppen? Die heeft dit wel vaker gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Telegraaf is de krant bij uitstek daarvoor.
Voorts kunt u terecht bij de documentaire makers van
de publieke omroep.
Bedenk dat u het hele verhaal in chronologische volgorde
moet schrijven en dat u geen problemen krijgt met het noemen van man en paard.
Indien u de feiten niet kunt staven met bewijzen,
begeeft u zich wel op glad ijs.
Dek u juridisch in en laat u eerst adviseren in deze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het serieus wilt aanpakken ga je niet bij Hart van Nederland of een dergelijk sensatiebelust programma aankloppen. Probeer het dan eens bij Argos van de VPRO.