Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand achter zijn slechte eigenschappen komen, zonder af te gaan op de mening van een ander?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
687

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Slechte eigenschappen kunnen alleen bestaan in relatie tot andere mensen. Hier vanuitgaande en er vanuitgaande dat er geen andere manier is om er achter te komen dat iemand zich aan je irriteert lijkt het me niet mogelijk zonder de mening van iemand anders achter je slechte eigenschappen te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, maar ik denk dat die eigenschap slechts weinigen gegeven is, omdat het heel veel zelfkennis vraagt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, je kunt zonder schroom eerlijk over jezelf zijn tegen jezelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja dat kan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat hangt er vanaf wat onder slechte eigenschappen verstaan wordt. Zware delicten zou ik hier niet onder scharen. Echter andere mensen bepalen wat goed of slecht is. Dus er zal altijd op de mening van anderen bepaald worden of iets goed of slecht is.
Buiten dat om kan een persoon van zichzelf vinden dat iets een slechte eigenschap is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding