Hoe komt het, dat na dat vunzige gedoe met die robert m de kranten een soort blik hebben open getrokken wat niet op kan.

Zijn er soms slapende cellen actief die na die robert m wakker zijn geworden, waar komen al die gasten vandaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat lees jij dan allemaal voor vunzigs? Mij is hiervan niets bekend. Als je geen roddels leest, hoef je je er ook niet aan te ergeren, en maak je die menselijk aaskevers ook niet rijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou bijvoorbeeld dat het gefilmd is en dat er hele netwerken vol van zijn dat vind ik vunzig maar misschien is mijn woordkeuze niet goed.

Het beste antwoord

"Slapende cellen"? Da's wel een heel paranoïde gedachte...
Schokkend nieuws kan ertoe leiden dat er meer gefocust wordt op soortgelijk nieuws. Er is meer belangstelling voor. En er zijn steeds meer politieteams bezig met het opsporen van dit soort criminaliteit, dus dat zal ook leiden tot meer berichten over aanhoudingen.
Ik ben bang dat er echt niet ineens meer misbruikers zijn, die waren er altijd al - er worden er hooguit meer gepakt nu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat bedoel ik het is net ofals er een schaap over de dam is, alleen had ik geen kudde verwacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga er maar vanuit dat ze er altijd al waren hoor, er is alleen nu even meer aandacht voor. En er wordt anders op gereageerd dan vroeger - die meester van de lagere school (halverwege jaren zeventig) die alle jongetjes uitnodigde op zaterdag op zijn zolder met de modeltreintjes te spelen mits ze dat in onderbroekje deden, werd wel raar aangekeken, maar zolang ie zijn handen thuis hield werd het geaccepteerd.
En die buurman die graag meisjes kiekte die op de rand van de puberteit zaten werd ook niet aangegeven, zelfs niet toen meisjes uit zijn fotokamer wegliepen omdat ze NIET hun bloesje wilden uittrekken.
Tegenwoordig zouden ouders denk ik gelijk bij de politie zitten.
De fysieke misbruikers zijn altijd wel vervolgd, alleen wordt er nu meer op gelet en beseft men dat het zin heeft om speciale politie-eenheden in te zetten voor opsporing van bijvoorbeeld kinderporno. Dus worden er meer gepakt - en daar is dan ook weer aandacht voor, wat kan leiden tot meer geld voor zulke politie-eenheden, enzovoorts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Betekent dat ook, dat je denkt, dat de moordenaars waarvan je op het nieuws hoort dat ze gepakt zijn (of niet) de enige moordenaars zijn, en er verder niet echt veel rondlopen?
Zo kan ik nog een paar voorbeelden noemen. Ook al komt iets niet in het nieuws, wil het nog niet zeggen dat het er niet is...in mijn ogen alleen maar logisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat bedoel ik Inkie, die laatste alinea vat het samen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok het kalf moet dus eerst verdrinken voordat men de put dempt.

Andere antwoorden (1)

Over welke kranten gaat het en hoezo vunzig gedoe. De berichtgeving is niet echt extreem, althans niet in die kranten die ik gewend ben te lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zal je het hebben ik lees de telegraaf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien ik die niet lees,kan ik daar niet over oordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijvoorbeeld, ik heb geen flauw idee wie robert m. is. Maar nu ik de antwoorden en reacties lees hoef ik dat ook echt niet te weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Robert M is de vriendelijke buurman