Welke oordoppen zijn echt goed?

Ik heb ontzettend last van mijn buren. Ook 's nachts. Nu gebruik ik wel oordoppen, maar ik hoor nog steeds alle geluiden. Wie weet welke oordoppen echt helpen?

Toegevoegd na 8 minuten:
En die na een aantal keren gebruiken het nog steeds goed doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

ik ken je probleem, achtervolgt me al 20 jaar.... Erg vervelend. Ik heb lange tijd ook van die gele oordoppen gebruikt zoals je die in Hema, etc koopt maar die doen bij mij toch behoorlijk zeer na een tijdje. Een jaar geleden attendeerde iemand me op "Sleep plugs" van GP, die in de lokale drogisterij verkocht worden. Geweldig resultaat! Comfortabel en door de samenstelling van het foamrubber dempen ze echt heel veel geluid. Absoluut proberen! Ik heb de website van de fabrikant toegevoegd. Als je "sleep plugs en GP" intikt, vind je zo waar je ze kan kopen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet je die ook eerst kneden voordat je ze gebruikt? en hoe vaak kun je ze gebruiken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, je moet ze tussen je vingers rollen totdat de diameter klein genoeg is om in je oor te passen. Net als die Hema oordoppen. Hoe lang je ze kunt gebruiken; tsja, licht eraan wat voor jou acceptabel is en hoe schoon je oren zijn denk ik. Het materiaal van de oordoppen is van hoge kwaliteit; dat gaat maanden mee. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Ik heb nog nooit betere gehad.

Andere antwoorden (5)

Aangemeten oordoppen zijn eigenlijk altijd het beste. Dit kun je waarschijnlijk wel laten doen bij beterhoren ofzo.

Overigens zijn de oranje of gele schuimpjes meestal ook wel voldoende.

Maar misschien toch eens met je buren praten??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb goede ervaring met orthopax wasbolletjes, zitten in een klein geel doosje, verkrijgbaar bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja die gebruik ik ook altijd, je kunt ze zo lekker kneden dat ze goed in je oor passen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze kun je een aantal keer achter elkaar gebruiken, al staat er in de handleiding dat ze dat liever niet hebben dat je dat doet. i.v.m. hygiëne na een weekje wel nieuwe pakken hoor!
Bij de hema hebben ze opzich wel goede,
Maar als je er last van blijf hebben moet je het er dan niet even met de buren over hebben??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een baksteen bij je buurman naar binnen gooien.. Dan i 's die wel stil.. Maar ik heb gewone weg werp oordoppen van me werk.. Die doe ik in als ik nachtdienst heb gehad.. De schilder was van de zomer aan t schilderen en schuren en heb nergens last van gehad.. Maar denk dat de kruitvat of trekplijster ook wel wat hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je beschrijft niet HOE je woont. Een rijtjeshuis, een flat? Dat scheelt nogal eens kwa geluid. In flats zitten geen spouw muren dus die zijn sowieso altijd gehorig. Zelfs als we rustig doen horen wij elkaar hier nog in de flat. 's Nachts schateren van het lachen wordt door mijne ene buurvrouw als 'overlast' ervaren en de andere buurman geeft er niks om. Ik vind alles best of het moet heel gek worden.