Wat krijgt een 16 jarige aan kleedgeld?

Ik krijg nu €50,00 permaand maar ik vind dat best weinig oke nou werk ik ook nog maarja dan nog toch best weinig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (14)

ik ben 14 jaar en krijg €60,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50 euro is inderdaad best weinig, van de kinderen in mijn omgeving, zou ik denk 80 wel normaal zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 15 en m'n ouders gaan kinderbijslag verdelen tussen m'n zusje en mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 16 en krijg 70 euro per maand van me ouders. Ik vind het een goed bedrag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben 15 en krijg 75 per maand maar ik werk niet. als ik voor scheikunde een 7 sta krijg ik 10 euro verhoging :p.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt hier heel veel verschillende antwoorden op krijgen, maar de vraag is ook wat je ouders te besteden hebben.
Niet alle ouders kunnen hetzelfde geven, maar als je van mening bent dat je te weinig krijgt, kun je het beter aan je ouders voorleggen.
Misschien worden zij het dan eens met jouw argumenten of andersom.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het blijft een beslissing van je ouders, maar misschien heb je iets aan deze link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben 14 en krijg per maand 125 euro kleedgeld en 30 euro zakgeld...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt er ook wat vanaf hoeveel en wat er met het geld gedaan word. Word er veel uitgegeven, zou ik rond de 70 - 80 euro doen. Word er af en toe wat uitgegeven, kan het best wat minder zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje wat veel allemaal, ik ben 18 en krijg 50 per maand en nog 35 zakgeld. Mijn ouders hebben genoeg te besteden dus daar ligt het niet aan. Ik denk dat 50 per maand heel redelijk is als je het alleen aan kleding uitgeeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 14 en krijg 70.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg 70 euro van mijn vader en 30 van me moeder en ik werk zelf dus +90 euro ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn 16 jarige krijgt helemaal geen kleedgeld.
Het wordt gewoon aangeschaft als het ECHT nodig is.
De ene keer is het €100 euro de andere keer slechts €10.
Dus eerst wordt overlegd, en wel of niet gekocht.
Elke maand een nieuwe broek is echt niet nodig.
Jij krijgt €50 euro per maand. Dus €600 per jaar. Ik vind dat best fors. Omdat je dit besteedt aan nieuwe kleding, terwijl er in je kast ongetwijfeld ook nog andere leuke kleding hangt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ik 16 was kreeg ik geen zak geldmeer. omdat ik werkte. en ik heb nooit van me leven kleed geld gehad van me ouders. maar nu was ik ook niet echt zo van dat ik iedere week kleding kocht. want ik heb een pest hekel aan winkelen en nog. ik denk dat ik mijn kinderen ook geen kleedgeld ga geven later vind het onzin. alleen zakgeld is goed. vind ik.

dus ik vind 50 euro aan kleedgeld veel.