Advies gevraagd over het vinden van een betrouwbare buddy/maatje?

We zijn een ongewoon stel. Hij is bijna zeventig, zij is veel jonger maar heeft 2 chronische ziektes.

Geld is níet ons probleem. Structuur, transport, begeleiding wèl. (Daarom is een rijbewijs noodzaak).

Hoe vinden we iemand die we totaal kunnen vertrouwen(bij voorkeur een vr.)?
Waar kunnen we het beste een oproep of advertentie plaatsen?

Er zijn zoveel mensen die moeten beknibbelen en die misschien blij zijn met zo'n kans. Goed betaald! (Omg.Breda).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vraag hulp bij vrijwilligersinstanties, die doen het allereerst graag(neem ik aan) en dan kun je overleggen of hij/zij ervoor betaald wil hebben.

Succes!

P.s. Misschien kan je hier een je vraag stellen...http://www.freeforce.nl/

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.vrijwilligerswerk.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Buddy/maatje tegen betaling vindt ik niet helemaal kloppen, ik bedoel ik zou constant denken hij/zij acteert erg goed en doet het voor het geld maarja iedereen is anders. Voor een advertentie kun je terecht op werk.nl ? En soortgelijke sites succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn er in uw woonplaats geen vrijwilligersorganisaties,waar u met deze vraag terecht kunt? Het lijkt me geen baan voor een uitkeringstrekker, i.v.m. betaling,tenzij zwart. Daar bij geeft u aan maar af en toe gebruik van deze persoon te willen maken. Ook dat kan problemen opleveren, omdat deze persoon op de ledige momenten geen inkomen heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Advertenties in de supermarkt plaatsen, advertenties op internet plaatsen. In de plaatselijke krant!
Helaas dat het niet in mijn omgeving is, ik ben op zoek naar iemand die ik als maatje kan begeleiden.

Toegevoegd na 55 minuten:
www.young-dogs.nl
www.bannerconnect.net/nl/Adverteren
www.hyves.nl/adverteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kunt u bij uw verzekeringsmaatschappij informeren. Zij hebben contact met de mensen die hulp verlenen aan PGB (persoonsgebonden budget)-aanvragers en kennen dus het circuit voor hulpaanvraag.
Als u daar uw vraag voorlegt, wordt u vast verder geholpen. Alvast veel succes en ik hoop dat u iemand vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk ben je geen PGB-houder, maar dat is geen probleem. Hier kun je een gratis advertentie plaatsen.

http://www.zoekpgbzorg.nl/aanmelden/pgb-houder.html

http://mantelzorg.startpagina.nl/prikbord/

Bij de Zonnebloem in jullie stad of directe omgeving eens informeren.

Bij de Thuiszorg of Activite eens navraag doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via tussenpersoon voor vrijwilligers of via advertentie in krant voor bijbaantje.