Zou het leuk zijn om de GoeieVraag stellers in het echtte ontmoeten?

Bijvoorbeeld een GoeieVraag dag, ergens in Utrecht?
Centraal gelegen...
Of zou dan de sjeu eraf zijn.....?
Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik moet al vaak genoeg mijn vooroordelen bijstellen en dat is leuk. Maar met het zien van de echies heb je er alleen een overbodig beeld bij; nee, ik blijf liever invullen en verrast worden, telkens opnieuw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens ..+1

Andere antwoorden (20)

Lijkt me gezellig.. Om eens die gezichten achter de avatar te zien..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je ziet mijn gezicht toch op mijn avatar.
Je weet toch dat het baasje op de hond lijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jinx: dat avatar van jou vind ik trouwens wel errug misleidend hoor!
Ik ontmoet regelmatig mensen die goeie vragen stellen. Ik denk dat de sjue van GV juist is dat je niet weet met wie je aan het GV-en bent. Ik hou het voorlopig maar gescheiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is al eens gesteld, zij het in een net iets andere vorm. Zie bron.

Of het leuk zou zijn? Mwah.

Aan de ene kant lijkt het me wel leuk de mensen "in het eggie" te ontmoeten. Zien wie ze zijn. Erachter komen hoe fout mijn indruk is die ik heb gekregen op deze site.

Aan de andere kant - bij een feest hoort ook contact. Tja, daar kom je dan op een feest met allemaal mensen die je niet kent, met wie je in de echte wereld geen relatie hebt. Hoe groot is de kans dat je je op zo’n "feest" vermaakt?

Of is dat laatste puur koudwatervrees?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is een 'gebruik een foto als jezelf als avatar-dag' wel een goede tussenweg. Krijg je toch een beeld van elkaar, maar is laagdrempeliger..

Toegevoegd op 09-06-2009 11:29:51
als = van ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik zit er niet op te wachten... Ik zou wel kunnen gaan, maar ik kan ook thuisblijven...

Er zijn er een aantal die ik graag wil ontmoeten en een aantal die ik beslist niet wil ontmoeten...
En dat heeft niets te maken met voor of tegenstanders...
maar veeleer met de energie die ik voel rondom sommige deelnemers...

Sommige notoire tegenstanders wil ik juist graag zien, ze zullen, denk ik, opkijken van wie achter XiniX steekt...

Maar zoals ik al zei, ik zit er niet op te wachten... Ik vind het zo al intiem genoeg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie jij mensen als voor- en tegenstanders hier?
Dat gevoel heb ik totaal niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Xyzzie ja hoor dat ben ik...
@Suniram nee ik zie dat ook niet zo, maar zij wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@XiniX: Jij weet hoe anderen zaken zien? Dat is knap. Met dat soort 'zekerheden' of gedachten moet je erg oppassen omdat je er wel eens naast kan zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is juist Dounja... Er zijn uitzonderingen... ((((Dounja))))
nee, de mensen die je dan ontmoet zijn net zo onbekend als degene in de kroeg in een vreemde stad. En waar wil je het over hebben? Alle goeie vragen staan al hier.
14 jaar geleden
Nee, dan is de 'magic' eraf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dank je, denk dat niemand hierop zit te wachten. Op deze manier is het leuk en dat moeten we zo houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige wel , sommige niet. Ik ga zeker niet naar een Goeievraagdag in Utrecht. Dan zie je denk ik dezelfde mensen als die je normaal op straat ziet.
Als je er een in het echt wilt ontmoeten kun je ook gewoon een berichtje sturen naar die persoon en een beetje peilen of diegene dat ook wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is juist leuk zo. De sjeu zou er inderdaad vanaf zijn. Nu kan je vrijblijvend antwoorden geven in alle eerlijkheid, gaat het om.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk zelf dat het een tegenvaller zal zijn.
Achter (mag ook voor) je monitor ben je toch meer op je gemak, lijkt me.
Zie ook niet wat voor een waarde er aan hangt.
Denk dat je nu, op deze manier meer respect voor iemand
zijn of haar antwoorden/beslissingen/opmerkingen of vragen hebt.
En wat is nog mooier om zelf een beeld van iemand te schetsen, met een beetje mensenkennis en fantasie kom je al een heel eind.

Heb ervaring en krijg vaak te horen dat ik door een roze bril kijk. Heerlijk toch!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies +1
Ja, lijkt me hardstikke leuk. Huur jij de jaarbeurs volgende maand even af? Moeten we even kijken wat we willen gaan doen op die dag, anders wordt het zo'n apies-kijken-feest....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja lijkt me wel een goed idee.
Ik weet dat er sites zijn die dit doen. Spelpunt bv.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ervaring is dat dat soort meetings enorm kunnen tegenvallen en dat er dan groepjes gaan vormen die online het e.e.a. gaan uitvechten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik denk dat de echte persoon niet is zoals die volgt uit het beeld wat ontstaat op een site als deze. In mijn geval vinden mensen op websites mij vaak onaardig, terwijl in het echt men mij vaak erg aardig vindt.
Dat komt vooral, dat je in een beperkte ruimte nauwelijks kan relativeren. In een vorige identiteit hier, schreef ik eens een antwoord waarvan ik dacht dat het echt opbouwend en blikverruimend was, maar ik kreeg van iemand vreselijk negatieve reacties. Daarom neem ik gv niet echt serieus meer, d.w.z. ik hou mijn antwoorden wat aan de oppervlakte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Classe1306;

Nee, zou voor mij niet hoeven. Het gaat hier om de vragen en antwoorden en dat is voor mij een te smalle basis om mensen per sé te willen ontmoeten. Ik denk dat het veel leuker is als je ooit zomaar met iemand een leuk contact hebt en er dan achterkomt dat je deze afwijking met elkaar deelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me gezellig, maar op een of andere manier ook weer niet. Je beeldt je iemand in door middel van zijn vragen en antwoorden. Als je die persoon dan echt ontmoet is de gehele fantasie in een klap verdwenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik denk het wel, maar dan moet je wel iets te doen hebben. Bijvoorbeeld statistieken van de site presenteren, die wel grappig zijn. Dat lijkt me echt heel leuk. Natuurlijk moet je zelf wel je identiteit durven te bekennen, maar dit vind ik echt een goed idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
afgezien van het feit dat het voor mij niet hoeft zou ik er =hoe centraal Utrecht dan ook ligt= nog altijd 1500 km voor moeten reizen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk Toulouse ?
Nee joh, wat heb je eraan? De kracht van dit soort communities is openhartigheid en eerlijk durven zijn, dat verlies je met persoonlijk contact.