vraag je je niet af op dit moment :''wat DOE ik hier op zaterdag avond?

moeten wij niet stappen en de deur uit zijn? ik bedoel...zijn wij nu internet nerds?...
(hoop dat ik nu alleen antwoorden met een knipoog krijg, ik ben aan het oppassen op 2 kids dus kan de deur niet uit) heb een excuus..;-)wat jullie?..........beschouwen jullie jezelf nu als internet junkies..of if you like: GV junkies?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Oei, jij hebt echt een serieus alibi. Ik ben eeeh, misschien wel een internet junkie geworden.

Je brengt me wel weer terug bij de realiteit. Ik was even na de voetbalwedstrijd op GV aan het kijken. Om 24:00 riep ik naar boven dat ik er aan kwam (nu dus 01:27)Tjonge wat is dit verslavend.

Ik weet nu al een volgende GV: Is er een kliniek of methode om van je GVV (Goede Vraag Verslaving) af te komen? Dit gaat niet echt de Goede Kant (GK) op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ik ben altijd aan het multitasken.
GV is één van de vele afleidingen, maar, inderdaad redelijk verslavend.
14 jaar geleden
Openbaring... ik zou idd beter kunnen gaan slapen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eerlijk gezegd wel
ik zei tegen die gasten dat ik aan mijn scriptie zat te werken. en uiteindelijk beland ik hier
wtf :s!

Toegevoegd op 07-06-2009 01:24:50
overigens wel een interessante vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja... kijkende naar het klokje op mijn laptop lijkt het me beter dat ik de computer uitzet en een paar flinke stappen zet, richting bed.
Tot morgen !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar hoe?????? help....
Eigenlijk wel, maar ik heb deze week gehoord dat er barplassers actief zijn, en nu trekt het me niet meer zo..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm... als ik om 01.30 zou zeggen dat ik geen internet junkie ben kom ik niet echt geloofwaardig over.

Af en toe een luchtige vraag, dan weer eentje waar je echt over na gaat denken. En stappen op zaterdagavond is niet mijn hobby, dus ik vermaak me prima hier ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom net van het stappen af, mja ik ben ook niet verslaafd :S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, ik ben verslaafd aan mijn digitale vriend....

O... ik hoor mijn vrouw nu roepen dat het meer mijn digitale vriendin is...:-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn buddypoke (hyves) is voor mij aan het dansen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom net terug van de film en kroeg (werd voor het eerste door iemand vandaag geinspireerd, noem geen namen...) en keek even op GV...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, ik weet precies wat ik doe op een zaterdagavond ,en soms is dat computeren, gisteren heb ik toevallig de hele avond zitten haken en lekker films gekeken. Uitgaan hoeft van mij niet zo nodig. Heb er nooit veel aan gevonden, en nu je binnen bijna nergens meer mag roken is de lol er helemaal af.
Bovendien is het in het uitgaansleven een herrie van jewelste, en met de ziekte van meniere en de daarbij behorende overgevoeligheid voor geluid en gedeeltelijke doofheid is dat al helemaal geen pretje.
En een beetje internetjunkie ben ik eerlijk gezegd ook wel ja....