Is Hongarije echt zoveel duurder geworden?

Laatst reisde ik met de auto naar Hongarije,
Verblijf en eten vond ik in Tjechie en Slowakije beduident goedkoper ...is Hongarije nu echt zoveel duurder geworden...schrok van de verschillen...
...en als het zo is, ....hoe komt het???...tj en sl doen zichzelf dan toch tekort..?

5 maanden geleden
TurfGraver
5 maanden geleden
Tjechie en Slowakije zijn minder toeristisch.

Antwoorden (1)

Ja het is zoveel duurder geworden. En waarom? Dat vragen de Hongaren zich ook af. Want ze hebben er allemaal last van, de boodschappen, energie etc is allemaal niet meer te betalen... allemaal? nou nee, de top van de Fidesz partij heeft het goed. Fidesz heeft alle toeristische gebieden opgekocht en heeft dus een monopolie, en verdient daar grof geld.
5 maanden geleden