Is er op station Amersfoort centraal een telefooncel waar je geld in kan gooien ?

Of werkt het nu weer met een telefoonkaart of ander systeem ?
Ik weet dat er een tijd terug een telefooncel stond voor het station bij de taxi standplaats. Is die er nog ?
Ik moet namelijk morgen opgehaald worden van het station en heb geen mobiel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik woon in amersfoort
en moet je teleur stelen .
helaas niet meer

Toegevoegd na 5 minuten:
het is ook niet te begrijpen dat je niet meer gewoon even
iemand kan bellen op een station of vliegveld!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens mij zijn alle telefooncellen zon beetje verdwenen uit het land.
Ik zie ze hier nergens meer staan...
laat anders de kiosk ofzo ff bellen en betaal die mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht er al een telefooncel staan op Amersfoort centraal, dan vrees ik dat ze die op oudejaarsavond echt wel zodanig hebben dichtgetimmerd dat je er niet meer uit kunt bellen.

Het beste kun je voordat je vertrekt die persoon die je moet ophalen alvast bellen en vertellen hoe laat je aan zal komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brievenbussen halen ze weg, maar een telefooncel toch niet ?
En bellen voor ik wegga is niet zo handig omdat de dienstregeling van de ns gewoon niet zo betrouwbaar is.
Als ik m'n overstap mis kom ik zo een uur later aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij doen ze dat niet. Die dingen zijn tegenwoordig ook niet meer van glas gemaakt, maar van plastic. Die gaan echt niet kapot als je er een rotje in gooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook niet alleen over het glaswerk, ook die aparaten doen het leuk als je er vuurwerk in gooit... Hoe dan ook, ik ben nu wel benieuwd of die er nog staat morgen.