Wat zijn de overeenkomsten en verschillen qua mode, interesses, opvattingen, trends enz. tussen punkers, krakers en metalheads, rockers?

Het interesseert me heel erg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 muziekstromingen die zeer op elkaar lijken en toch verschillen.

Antwoorden (1)

Hi Kirsten...mode en trends, vallen onder het volgen van een bepaald modebeeld.

Een mode-ontwerper/designer ontwerpt een jeans met (ik zeg maar even iets) allerlei strass-steentjes, hij zet de trend en de kopers volgen de trend, kan je me nog volgen...

Punkers, krakers, metalheads en rockers zijn meer gebonden aan een muziektrend, en hun/de daarbij passende kleding.

Als er iets in de mode komt/is, dan komt dat vaak uit de hoek van stylisten/mode-ontwerpers, terwijl de punk/rock etc meer een eigen leven leidt.