Aangezien veel mensen in Japan dicht op elkaar wonen, is het soms lastig met je partner (zonder oom, tante, oma, zusje op je lip) sex te hebben. Je kunt daarvoor redelijk goedkoop naar een 'love hotel' voor een paar uur of nacht. Voor toeristen een goedkoop alternatief voor een normaal hotel. Waarschijnlijk kan alleen niet komen klagen, vanwege het geluid uit de kamer naast je...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hotels die bedoeld zijn seks te hebben.

Meer info hier: http://mens-en-samenleving.infonu.nl/sociaal/56658-bijzondere-sekslocaties-love-hotels.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
japan is vrij preuts,dus nhet is voor jonge paartjes niet geacsepteerd om bij elkaar te blijven ''slapen'' zoals hier vaak wel zo is.
daarvoor zijn de zgn love hotels zodat zij even samen samen kunnen zijn zonder familie soms maar voor een paar uurtjes kunnen zij een kamer huren

Toegevoegd na 6 uur:
ook zijn de prijzen voor onroerend goed in japan enorm hoog dus op jezelf gaan wonen is voor veel jonge jappaners onbetaalbaar daarbij komen ook de kleine huizen en strikte cultuur dus de kansen om samen te kunnen rommelen zijn ongunstig voor stelletjes
love hotels zijn daar een oplossing voor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier vindt je alles over dit item, en je hoeft er niet voor naar Japan te rijzen.

Toegevoegd na 2 minuten:
rijzen=reizen