Kan iemand mij vertellen wat ik gemist heb op 25 mei ?

zie de eerder gestelde vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/vertellen-aangekondigde-wereld-veranderende-gebeurtenis.9468

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. Ze hebben Ida gepresenteerd. Een fossiel van 47 miljoen jaar oud dat de missing link in de evolutie van mens zou voorstellen.
Het bleek een opgeblazen toestand te zijn.
Ida vormt helemaal de missende schakel niet in de evolutie van de mens. Die mens, wij dus, ontstond pas 2,5 miljoen jaar geleden. Toen begonnen rechtoplopende apen werktuigen te gebruiken en steeds beter na te denken.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens velen zou de aarde op die dag vergaan, maar gelukkig is dat niet nog niet gebeurd. Er zal nu wel weer een nieuwe datum komen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt niks gemist. Ik snap die actie van History Channel "Global Event" totaal niet, want het was al lang in het nieuws.

Er ontstond een wereldwijde speculatie op het Internet en sinds 25 mei hoor je er uiteraard niets meer van, want het was een belachelijke actie.

Google geeft maar liefst 1.720.000 hits op "global event history channel"! Ik denk dat ze zich behoorlijk belachelijk hebben gemaakt.