kun je persoonsgegevens van jezelf inzien of zijn ze ter bescherming voor jezelf niet toonbaar

zoals persoons dossiers , politie dossiers , medische dossiers . en werk dossiers ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Medische dossiers mag je inzien. In de wet WGBO wordt dat geregeld (wet op geneeskundige behandelingsovereenkomst.)
Je werk dossier mag je ook inzien. Hoe het met de politiedossiers zit weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Politie dossiers zij niet in te zien. Is ook logisch want daarin staan ook allerlei opsporingsdingen. Zou makkelijk zijn voor een crimineel....ziet hij/zij meteen waar de politie op aan het letten is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag alle dossiers inzien, met een goede reden ook een politiedossier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat een politiedossier van jezelf inzien geen geheimen heeft, tenzij je een slecht geweten hebt zodat je iets tegen kan komen in het dossier waar je je ongemakkelijk bij kan/gaat voelen.