Omdat het vriest op dit moment.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Ik denk het ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ho Sjaan, dat wil ik je niet aandoen hoor!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geniaal :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whahaha :P +1!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit was ook mijn eerste gedachte :-)
Topless zonnebaden is met name om een mooie egale bruine kleur te krijgen zonder bikinistrepen.
Helaas is huidkanker een groeiend probleem, waardoor het strandbakken steeds minder populair wordt. Ook krijgen steeds meer mensen thuis een zwembad waar ze kunnen zonnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat hier een soort "golfbeweging" in zit. Ca 25 jaar geleden was het helemaal "hot" om topless te gaan en wie niet meedeed werd als preuts beschouwd.

Nu zeggen vrouwen rustig, o, daar heb ik geen zin in.

Het is een beetje "uit de mode" denk ik.
13 jaar geleden
Vanwege de aanwezigheid van veel telefoontjes met foto-functie en sites zoals deze hieronder.
Je staat zo wereldwijd op de internets.....