Met verdunde allesreiniger als de inkt op waterbasis is. Test wel de kleurechtheid van de jas op een onopvallend plekje.
Na het vlek verwijderen direct wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het met melk proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het beste met de gel-inkt proberen om er een mooie vlek of tekening van te maken, want ik dent dat je de vlek er niet meer uit krijgt, want alles waarmee je de vlek oplost, zal ook de stof oplossen. Wil je proberen om met water iets te doen dan denk ik dat dat niet zal lukken.