Natuurlijk is iedereen vrij om het naar eigen goeddunken te doen, maar officieel hoort de familie 6 weken na het overlijden te bedanken voor bezoek, bloemen en brieven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wanneer jij maar wilt. Alles wat met de rouw te maken heeft is voor iedereen anders en valt niet in regels te vatten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn geen regels voor.
Een soort ongeschreven regel is 'binnen een maand' dan is het namelijk nog actueel bij mensen. Als je ze pas na een half jaar stuurt, waarderen mensen het minder.
Bij ons zijn ze net verstuurd: 1 1/2 maand later. Kijk wanneer je er zelf aan toe bent.