Welke uitnodigingen voor een feest ontvangen mensen het liefst?

trouwerij, vrijgezellen feestje, geboorten feestje, high tea, etc

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

High tea en dan het liefst midden in de zomer in een Engelse tuin met de geur van rozen om me heen.\ Krijg meteen zin in de zomer :)

Een uitnodiging van een notaris om een fortuin te gaan erven van een verre oom...

Ik denk een uitnodiging van een bruiloft. Toegevoegd na 2 minuten: Of een uitnodiging van degene waar je verliefd op bent, dat heerlijke gevoel van die vlinders in je buik. Daar kan ook maar weinig tegenop.

Ik zou kiezen voor een trouwerij of een heerlijke High Tea.

Mensen vinden een trouwerij het leukst

Wij geven in de zomer vaak een bbq-feest. Dat is altijd erg populair. Ook vind ik het gezellig om met vrienden een avondje af te spreken en samen te dineren. Dat zijn de leukste feestjes. De meeste mensen voelen zich toch wat onrustig voordat ze naar een feestje met veel mensen toe moeten. Soms zijn die feestjes erg gezellig en soms valt het tegen. Vaak ook moeilijk voor mensen zonder partner. Doe mij dan maar een intiemer feestje met minder personen, zoals een etentje of zo.

In ieder geval een feestje buiten. Barbecue of gewoon een tuinfeest is het leukste.

Ik mag kiezen, dan maar een High Tea.

Zelf heb ik het niet op feestjes en hoe meer (onbekende) mensen er zijn, des te liever ik thuis blijf. Als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor een high tea of etentje in klein en prettig gezelschap.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100