Zijn er mensen die ervaringen hebben met een vechtscheiding waarbij minderjarige kinderen betrokken zijn/waren? Zou je die ervaring willen delen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

ja mijn ouders hadden dat ook, zij gaven mij de keuze om te kiezen waar ik wilde zijn. ik hoos toen voor de even weken bij me vader, en de oneven weken bij me moeder. zo krijg je ook niet veel problemen, en het is overzichtelijk, als je het tenminste goed blijft volgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn kinderen waren 6 en 1 jaar toen we uitelkaar gingen. Ik heb inderdaad gevochten. Maar ik heb nooit mn kinderen "ingezet". Was soms heel moeilijk maar ik heb ze altijd gebracht naar hem/hun en dan deed ik,voor de kids,beleefd en normaal. Nooit heb ik
ze thuis gehouden om iets voor elkaar te krijgen. Ik heb trouwens
Niets bereikt aan geld ondanks t vechten, wat ik wel heb bereikt
Is zelfstandigheid en t feit dat ik mezelf recht in de spiegel aan kan
Kijken omdat om alles wat ik bereikt heb Helemaal zelf heb gedaan.
En mn kids gaan nog steeds geregeld naar hun vader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas met name voor de kinderen zijn die mensen er ja.
Het lijkt mij handiger om dat op een meer specifieke website te zoeken/ervaringen te delen.
Dat kan ondermeer op onderstaande website;