Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er negers met het Syndroom van Down?Ik heb er namelijk nog nooit eentje gezien.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
17.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, check de link en het plaatje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik wel; ja dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tuurlijk bestaan die. Dit syndroom heeft niks met de huidskleur te maken. Kan bij iedereen voorkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee fysiek onmogelijk, doordat ze meer pigment in hun huid hebben zijn ze heer immuun voor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jep die bestaan, er zijn alleen een stuk minder negers op de plekken waar jij komt, vandaag dat de kans een stun lager is dat er een mongool tussen zit. (mongool is geen scheldwoord maar een algemeen geaccepteerd woord, voor de mods)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Interessanter is de vraag hoe je mongolen met het downsyndroom moet noemen, want ik citeer van wikipedia:
"Op verzoek van onderzoekers en van Mongolië is de term in 1965 officieel verdwenen als naam voor trisomie-21. Tegenwoordig wordt deze benaming door veel mensen met het Down syndroom en hun familieleden als beledigend ervaren."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tuurlijk wel, de makker van Forrest Gump: Bubba!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding