Wie was hier al vroeg ouder?

En dan bedoel ik dus van de mensen die op jonge leeftijd kinderen kregen? Ik was 32 toen mijn dochtertje geboren werd, dus ik was niet vroeg ouder.

(Jolige bedoening vandaag hier, al die persoonlijke vragen ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag +1

Het beste antwoord

Vooruit, nog maar een antwoord op een persoonlijke vraag ;)

Ik was 18 toen ik mijn dochter kreeg. Wel jong achteraf, maar enorm leuk vooral omdat we niet alleen moeder en dochter zijn, maar ook zusjes en dikke vriendinnen die alles delen. Samen uitgaan, shoppen, kletsen over onze vriendjes... Mijn dochter is mijn beste vriendin! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ha, die Hoppafood;

Ik was dertig toen onze zoon werd geboren. Dat had ook drie jaar jonger kunnen zijn als de natuur wat beter had meegewerkt. Grappig genoeg zat er tussen mij en mijn vader ook dertig jaar verschil en ik heb hem nooit als specifiek oude of jonge vader gezien, gewoon als de mijne.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe jong je moet zijn om in de categorie "op jonge leeftijd kinderen gekregen" te vallen. Ik was zelf in ieder geval 29 toen ik vader werd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wilde vóór mijn 30e 'klaar' zijn met kinderen en zoals het er nu naar uitziet, ga ik dat halen. Ik was 27 toen Thijmen geboren werd en 28 toen Simon geboren werd.... :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was al heel snel ouder dan al degene die later dan mij geboren zijn..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoi ik was 22 toen mijn zoon werd geboren. en nu verwacht ik mijn 2e die ik nog op mijn 24ste zal krigen.