Krijgt een lid van de vrijwillige brandweer betaald of is dit echt geheel vrijwillig ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Een lid van de vrijwillige brandweer krijgt een vergoeding. Deze is afhankelijk van de functie, zie voor de bedragen bijgaande link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad, maar je moet het geen loon maar uurvergoeding noemen (andere belastingsituatie).

Andere antwoorden (2)

Ze krijgen een vergoeding, volgens mij eens per jaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en natuurlijk scholing! dat vind ik ook een soort vergoeding.