Is Sinten-Maarten nu voor al die kleine kindjes verpest ??

Ik zit nu lekker warm binnen terwijl het buiten loop te regenen en te stormen en er zijn misschien enkele kindjes langs geweest voor snoep dus vinden die kindjes dat niet erg dat ze een heel jaar hebben gewacht en gebeur dit nu?? misschien dat een ouder hier een antwoord op heeft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het niet doorgaat zullen ze vast wel balen!
Maar bij mij in de wijk gaat het wel door, ik zie overal lampionnetjes en hoor zingende kinderen...de bel zal zo wel gaan!

Je kunt het best door laten gaan, kinderen zijn veel minder met het weer bezig dan volwassenen. trek ze lekkere warme kleren en een regenpak aan en ze vermaken zich prima. Het zijn denk ik eerder de ouders die het niet zo zien zitten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben het helemaal met je eens, het zijn eerder de ouders die het laten afweten. +
Heb wel veel minder kinderen dan vorig jaar aan de deur gehad. (tot nu toe)

Andere antwoorden (4)

ik ben ook met de kleintjes sintmaarten gaan lopen,
en is inderdaad nog veel kinderen buiten, alleen waait het ontzettend hard met snijdende kou, en zijn veel lampionnen stuk gewaaid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb zojuist het jeugdjournaal gekeken en het blijkt dat ze de regen en wind wel over hebben voor hun jaarlijkse verzamelijk snoepies.

Snoep wint het overduidelijk van het weer hier :)

Kinderen vinden regen vaak ook minder erg dan volwassenen (lekker hobbelen en dollen in de plassen) met een regenjas/poncho aan op weg.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk de wat kleinere kinderen want ik zit echt het liefs de hele dag binnen als het buit regent :p
sterredag
13 jaar geleden
weet niet hoe oud je bent, maar je bent vast de sint maarten leeftijd al te boven :)
Die van mij lopen nu te dansen in de kamer over de hoeveelheid snoep (net of ze nooit iets krijgen). Bij de meeste huizen kregen ze dubbel (want er zullen wel niet zoveel komen). Ze hebben gewoon met een regenpak aan en een plastick zak over de lampion gelopen, ze zijn blij dat ze weer binnen zijn en vermaken zich nu met het sorteren van de snoep op kleur geur en niet te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor ik ben vanavond met harde regen en wind Sint Maarten wezen lopen met mijn zoontje.Koud was he maar ook gezellig de lampion hebben we maar thuis gelaten dit in verband met de harde windstoten.Het is natuurlijk ook zo dat het om het snoep gaat.Maar ook dat ze op school een lampion maken en ze zijn er erg mee bezig en dan maakt het niet uit wat voor weer het is.