Wat schrijf je aan iemand die opgegeven is?

Die persoon wil geen telefonisch contact..maar ik wil hem wel laten weten dat ik aan hem denk!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een verwante vraag is vorige maand gesteld over wat je zou kunnen schrijven aan iemand waarmee het afloopt

Het beste antwoord

Misschien moet je de wens van betreffende respecteren, voor wie is het zwaarder, voor degene die opgegeven is, of voor jou. Ik geloof dat het heel veel moeite kost om als je weet dat je opgegeven bent, om dan op een vredige manier afscheid te kunnen nemen. Hoe belangrijk denk jij te zijn, als je denkt dat je iets toe kunt voegen in de verwerking, moet je het zeker niet nalaten, maar sta wel stil bij de invloed die jij hebt op deze persoon. Ga niet van jezelf uit, maar van de persoon die moet vechten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Je schrijft precies wat je nu zelf al zegt.: Ik denk aan je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt schrijven dat je erg meeleeft?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga af op je gevoel. Wat betekent deze persoon voor jou en wat zou je hem / haar willen meegeven ( en de verdere gezinsleden / familie ).
De woorden kracht en sterkte zijn altijd goed en natuurlijk ook dat je meeleeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou opschrijven dat je alle respect hebt voor zijn keuze! Maar dat je graag wil laten weten wat je voor hem voelt en dat je meeleeft! Verder niet te emotioneel proberen over te komen, want daar zit die persoon niet echt op te wachten, denk ik! Maar geen telefonisch contact, zou hij het dan wel mooi vinden als je langskwam?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft toch niet veel woorden te gebruiken? Als je "liefs" zet op het kaartje, kan dat ook al genoeg zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zeggen ik wens je het beste toe en tot ziens

Toegevoegd na 2 minuten:
als je een kaartje met jou avatar stuurt is het heel verwarmend
ja ik vindt het mooi
(dus in gedachten ben ik dicht bij jou)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er in mijn beleving een beetje aan het karakter en je relatie met diegene. En natuurlijk ook jouw manier van omgaan met deze moeilijk dingen. Als jouw stijl van communicatie vrolijk is, zou ik dat nu ook gewoon doen.
Doe wat je hart ingeeft dat is volgens mij de beste manier.