Ik ben zelf 60, dus kan ik me goed inleven met iemand van 59 jaar. :-) Zelf vind ik het altijd leuk om een bon te krijgen voor zo'n "schoonheidsboerderij" Lekker een dagje tutten met een vriendin. Of een dinerbon. Maar het ligt natuurlijk aan je budget. Een boekenbon valt bij mij ook altijd in goede aarde. Liever dan een boek, want het is altijd erg moeilijk om een boek te vinden dat de ander mooi vindt.
Verder zijn lekkere body-producten ook altijd welkom.
Of een mooie plant voor de tuin.
Heeft ze eigenlijk een "verlanglijstje"? Dan is het helemaal makkelijk.
Voordat je iets koopt waar je niet zeker van bent, kan je beter een bon overwegen; dat is beter dan een goedbedoeld dng, dat in de kast en later in de vuilnisbak verdwijnt of, wordt doorgegeven als kado voor iemand anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Dat ligt aan de interesse van bertreffende vrouw.Ook zou het gemakkelijk zijn als je een bedrag zou noemen.Ik ben 55 en dus in die leeftijdscategorie.Een lekker geurtje is altijd prima maar niet erg origineel.Op deze pagina staan superleuke originele cadeau's voor elke prijs.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een leuk voorbeeld is een Workshop ''Parfum" maken.Zo kun je zelf je favoriete luchtje ontwikkelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een leuke man van 50,
Al dan niet met een abonnement van Linda
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha...erg leuk! +1
iets gezelligs gaan doen met degene die het geeft
dus high tea, bioscoop, lunch etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mooiste cadeau is een belangstellende en inlevende man.
Als die op een vraag- en antwoordsite moet vragen wat een leuk cadeau is voor iemand die niemand kent, dan schort daar nog wel wat aan.
13 jaar geleden
Misschien een boekenbon of een ander soort bon. Het kan ook een (proef) abonnoment op een tijdschrijft zijn.
Ik heb ook een site voor persoonlijke cadeau's:
http://www.yoursurprise.nl/cadeau/verjaardag of
http://www.yoursurprise.nl/cadeau/voorhaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef haar een kadobon van...Adopteer een kip.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt van die leuke polystonebordjes die voor een lief prijsje aan te schaffen zijn. Het is een variatie op de spreuktegels van vroeger, en dan aangepast aan deze tijd. Ze zijn werkelijk de moeite waard om cadeau te geven, vanwege de ontroerende, schattige, grappige of liefdevolle teksten en de afbeeldingsvormen. Mijn ervaring is dat zoiets met een positieve boodschap door de ontvanger erg op prijs wordt gesteld. Ze zijn in de detailhandel verkrijgbaar bij o.a. de Primera en drogisterij de Tuinen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dolfijntje ;-) (voor bijna alle leeftijden trouwens)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
60 rode rozen (mogen nog niet verwelkt zijn)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bos bloemen.!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een nieuwe ferrari
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo'n blauw om achter te wandelen dan zeker :-(
Dat hangt enorm van de betreffende persoon, haar smaak, welstand en andere omstyandigheden af. Ook van de relatie die je met haar hebt.
Als je haar (gebonden) achterbuurman bent, die af en toe de hond uitlaat en een boeket rode rozen laat bezorgen, komt je dat op zijn minst op een hoop verdenkingen (misschien zelfs van een afwijking..)Maar als je de persoon bent die al enkele keren pleziervol met haar uit eten is geweest, terwijl er iets moois lijkt te groeien, is zo'n boeket wellicht wlkom. Tenzij ze helemaal niet van bloemen houdt, natuurlijk.
Zoveel vrouwen zoveel wensen. Daar is geen eenduidig antwoord te geven.
Als je het echt niet weet en een beetje orgineel wilt zijn, kijk dan goed naar de actuele omstandigheid. Is mevrouw toevallig net oma geworden? Ik wed dat ze het leuk vindt als je met een speelgoedpakketje voor logerende kleinkindjes komt!
Moet ze binnenkort naar het ziekenhuis? Een paar leuke en praktische nachtjurkjes? Een leuke toilettas? Een fijne duster?
Is ze net aan een kookcursus ' fijne keuken' begonnen? Een kweekkasje met verse kruiden? Wat luxe keukengerei? ( Ook bruikbaar als ze net een nieuwe keuken heeft.)
En als je het echt helemaal niet weet (bij sommigen heb ik dat ook) geef dan iets neutraals. Mooi verpakte badspullen of chocolade. 99% Zeker dat dit wordt doorgegeven (misschien krijg je het over een tijdje zelf van haar terug..) en dat is dan ook prima. Dit soort 'doorgevertjes' hebben ook wel weer iets. Je hoeft er niet op uit ..je kast is weer wat opgeruimd ; maar...het is niet goed voor de economie. Dat ook weer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diner of lunchbon?
Een high-tea?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooi cadeau voor een dame van die leeftijd is het cadeau dat alle dames van alle leeftijden fijn vinden om te krijgen.

Namelijk je hart met al je liefde daarbij en jouw welgemeende en warme knuffel.

De waarde van je presentje, hoe klein ook, wordt hierdoor pas echt bepaald.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sauna of termaalbad arrangementje...
Bon voor schoonheidsspecialist
Bon van intratuin ofzo, kan ze dr eigen tuin pimpen
Bon voor schouwburg