Nee, het product hoeft niet altijd goed te zijn, maar wel heel gewild blijkbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

het product zelf hoeft dan niet goed te zijn. de marketing rond het product is kennelijk wel goed.
13 jaar geleden
Nee. Het is een product dat veel mensen willen hebben, en speelt dus in op een vraag of mode trend.

Ik denk even terug aan 1996. Toen waren kleine halvemaan strand tentjes in trekt. De gamma verkocht ze voor een paar euro. Die krengen hielden het 2 dagen uit. Daarna waaiden ze uit elkaar. Wel verkochten we er 2-400 stuks per dag van in ons filiaal in Gouda. Ze waren ideaal voor een dagje strand. Maar goed waren ze niet te noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dan is het een trend....
Zo kwam ik bij de Scapino binnen op het moment dat er minstens 200 nagemaakte Uggs werden uitgepakt, en blijkbaar kan je dus deze winter als vrouw onmógelijk zonder deze afschuwelijke pantoffels-voor-buiten.
Want ook de Schoenenreus heeft ze in alle maten en kleuren, en ook in overgrote hoeveelheden.

Hopelijk houden ze allemaal de voeten warm, want 'lillik' zijn ze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de meeste nep-Uggs zijn ook niet goed.
Je kunt het straks op straat weer zien: al die scheefgelopen laarzen, bah.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs dat zou ik voor lief nemen als ze werkelijk bruikbaar waren in sneeuw (dus goed profiel, waterdicht en warm), voor als we weer zo'n ondergesneeuwde winter krijgen. Dan neem ik wel echte schoenen mee voor wanneer ik de beschaving weer bereik. Maar zelfs die simpele eisen zijn al te veel voor wat ik bij de Schoenenreus e.d. heb gezien.
flyingcrow
13 jaar geleden
gelijk hedde neischierig, ge kant me die rotzooi nie geskorre zin!+
Nee, de populariteit zegt niet per se iets over de kwaliteit.
Kijk naar Sonja Bakker en haar eierkoeken; kijk naar de populariteit van diverse afslankmiddeltjes en antirimpelsmeersels; kijk naar de gekte rond de Biostabil-bandjes of hoe ze ook heten.

Er zijn natuurlijk genoeg dingen die wel goed zijn, maar hoge verkoopcijfers garanderen niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan wat je zelf onder goed verstaat. Voor de ene wel en voor de andere niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NEE. Kijk maar eens naar de besturingssystemen van Microsoft. Al jaren worden er bedroevend slechte versies van Windows in de markt gezet en de "hele wereld' koopt die rommel.
Er wordt dus veel van verkocht maar de kwaliteit is bedroevend slecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stop toch met die onzin.Begin je af te vragen wat heb je ""ECHT NODIG"".Vraag vervolgens aan mensen die dat product bezitten of gebruiken.Stel de aankoop uit en vraag je af of je het echt wil.Meestal ben je het dan vergeten of wil het helemaal niet meer.
**Wat moet je met 6 paar schoenen??
**Wat moet je met................ en ga zomaar door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat denk je van drank en sigaretten?daar worden wagonladingen van verkocht,maar of het goed is?
13 jaar geleden
Zou kunnen, zou kunnen. Maar het is ook vaak door een goed opgezette reclame campagne, of dat er voor het betreffende artikel geen concurrentie genoeg is. Maar meestal is het wel een goed artikel, want als dat niet het geval is, zal er snel anti mond tot mond reclame zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een goed opgezette reclamecampagne kunt je werkelijk ALLES verkopen. Kraanwater als "authentiek bronwater", "ontbijtkoek is gezond", gezonde "lolly's met fruit" etc. etc. Kijk maar eens naar het tv-programma "de keuringsdienst van waarde". Je zult versteld staan met wat reclame allemaal kan doen. En wat dus NIET door de gemiddelde consument doorzien wordt.
Persoonlijk let ik er nooit op "of er veel van verkocht zijn" of dat "iedereen er een heeft". Dat zegt inderdaad helemaal niets over de kwaliteit. Des te meer vertrouwen heb ik in objectieve en onafhankelijke tests zoals bijv. bij de consumentenbond. Als een objectieve en onafhankelijke test aangeeft dat het product goed is, ben ik geneigd het te kopen. Vooral handig bij grotere c.q. duurdere aankopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee; van de drie Video2000 en Betamax en VHS was VHS niet de beste. Maar wel de enige met porno. Dus tja... Dan weet je al bij voorbaat wie er gaat winnen.