Wie zijn toch al die lui van het Disclosure Project, en als ze niet de waarheid spreken, waarom doen ze dan wat ze doen eigenlijk wél?

Het betreft allerlei mensen met geloofwaardigheid ([ex-]militairen in hoge posities, radarpersoneel, ...)die beweren dat buitenaardse levensvormen zich in de buurt of zelfs op onze planeet ophouden. Voor de meeste mensen natuurlijk klinkklare onzin. Maar als dit zulke ernstige, gerespecteerde mensen zijn, waarom vertellen ze dan zulke zaken? Is er dan iets van aan of heeft het een heel ander doel?
http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interessante goeie vraag. +

Het beste antwoord

In de bijgevoegde link wordt het afgedaan als lulkoek. oordeel zelf!

http://www.skepsis.nl/disclosure.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel ik doorgaans geloof hechtte, heb ik eens een heel raar stukje video gezien met Steven Greer waarin hij echt uit z'n nek kletste. Sindsdien nam ik het allemaal niet meer zo serieus, ik begon te twijfelen. Maar zou het niet kunnen dat dit juist een opzettelijke dekmantel is om eerst de aandacht te trekken van de mensen die er in geloven en dan door echte onzin te gaan kletsen, die hele groep mensen in korte tijd van de kwestie af te halen en eventueel nieuwe geïnteresseerden ook van het thema af te leiden?

Andere antwoorden (3)

Dit is een héél moeilijke kwestie.

maar het zou kunnen,dat hoge functionarissen (politici,hoge generaals,technici,wetenschappers,enz.) betrokken zijn bij onderzoeken naar buitenaards leven,waarvan ze zélf nog niet weten wát er nu van waar is of niet.

Buitenaards leven (i.e. intelligent leven van andere sterrestelsels afkomstig) is misschien voor ons wellicht niet herkenbaar.

Het zou kunnen dat ze niet op koolstofbasis-gebaseerde levensvormen zijn (b.v. kristallijne levensvormen of plasma-levensvormen e.d.)

Hoe zouden wij ---primitieve mensen,zéker als het gaat om levensvormen die ons miljoenen jaren of zelfs miljárden jaren vooruit zijn qua technologie,wetenschap én communicatiemogelijkheden--- hun berichten kunnen decoderen?

Waarschijnlijk is men nog steeds aan het proberen om eventuele buitenaardse boodschappen,zó we die dus al herkennen,te ontcijferen.

Het antwoord is dan,dat deze mensen het antwoord gewoon zelf (nog) niet weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel. Ik veronderstel dat je doelt op de levensvormen die David Sereda zo mooi analyseerde van de beelden die de NASA maakte en opgepikt werden door Martin Stubbs, die de beelden vastlegde over een periode van 5 jaar en ze frame voor frame analyseerde.
http://www.youtube.com/watch?v=Q73ZtRCfYo0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o.a. ja.
maar we moeten deze beelden altijd kritisch b lijven bekijken.
ze weten dat het nog maar een kwestie van tijd is dat men het gaat ontdekken,dankzij de technologische vooruitgang,dat er buitenaardse dingen zijn.
dus treden ze er gewoon mee naar buiten .
churchil ,die heeft destijds iets voor 50 jaar de doofpot ingestopt,werd duidelijk uit vrijgegeven geheime documenten.
lincoln,carter,reagan,bush zowel vader als zoon hebben op hun beurt dingen tussen neus en lippen door laten vallen over het buitenaardse .
die weten het zelf wel .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hoge ambtenaar, militair of politicus, praat ook maar wat hem goed uitkomt. Zeker in Amerika, waar mensen goedgelovig zijn. Toen ik in Boston woonde kon je een krant kopen met hoofdartikelen als 'Kind geboren met een houten been' of 'King geboren met een ijzeren haak'. De krant vond gretig aftrek. Er bestaan geen buitenaardse wezens hier op aarde. Dat is alleen maar amerikaans bijgeloof, evenmin bestaan er vampires, toch zijn er zelfs in Nederland vampier aanbidders.
Ik ervaar het als een last om te moeten leven met zulke onnozele mensen op onze planeet!