Hoe zou onze wereldpopulatie, -vervuiling en -welvaart eruit hebben gezien als de 1e en 2e wereldoorlog niet waren uitgebroken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk zouden we dan een aantal jaar vooruitlopen op wat we nu staan, echter kan niemand dit met zekerheid zeggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zouden we stukken minder ver zijn met de Technologie. Oorlogen zorgen altijd voor snelle vooruit gang in technologie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Men zegt dat de technologie in een oorlog 2x zo snel vooruit gaat. Zonder de ongeveer 10 jaar oorlog was die nu dus 10 jaar achter geweest op wat de technologie nu is.

Verder zouden de grenzen tussen landen er heel anders hebben uitgezien.