Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik denk dat je er met wederzijds respect een heel eind kunt komen. En in sommige culturen is dit niets vreemd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Als alle drie op dezelfde manier naar de relatie kijken en ze vertrouwen elkaar, dan kan het werken ja.

Maar in de praktijk lijkt het mij best lastig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja als je drie mensen zonder verstand neemt. Want op ten duur wordt een van de drie op zijn minst jaloers. Kan nooit lang goed gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Werkt op den duur niet.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Uit eigen ervaring: niet lange dan 3 maanden, tenzij jullie alle drie erg alternatief zijn en een soort kunstenaarscollectief vormen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan wel van deze relaties die het als prettig ervaren.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
zolang één van de drie er niet van op de hoogte is wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan is het geen 3 hoeks relatie!
het is te hopen dat een of twee van ze geen parachutevlucht wil maken
t kan nooit lang goed gaan vooral voor de man als hij deel van uit maakt
het zal hem uitputten om beiden dames(als het dames zijn )te plezieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt helemaal aan de personen die erbij betrokken zijn. Zie Arthur Japin.. helemaal gelukkig.. en z'n partners ook..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms in een driehoeksverhouding zijn de vrouwen ook hele goede vriendinnen van elkaar en zijn er bisexuele gevoelens. Dan denk ik dat het best wel zou kunnen werken mits er natuurlijk eerlijk en open met elkaar wordt omgegaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je eerlijk bent tegenover elkaar en niet jaloers aan gelegd zou dat best wel kunnen werken. Denk dat daar wel wat te vinden is op internet. Er is zelfs een naam voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding