Negatieve publiciteit is ook publiciteit, dus ik denk ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dat ook ja +

Andere antwoorden (5)

Bedoel je dat, door alle mensen die tegen Wilders zijn hem juist populair hebben gemaakt of wat?

Ik denk gewoon dat hij populair is, omdat er eindelijk eens een politicus is die wél zijn mond open trekt over dingen die niet kloppen.
Het is misschien niet altijd even goed wat hij zegt, maar hij is wel duidelijk en heeft ballen en ik denk dat veel mensen dat waarderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef je een plusje maar wat mij zo stoort is de manier waarop hij het zegt.
rose
13 jaar geleden
Hij (Geert Wilders) speelt heel handig in op de angst van de kiezer. Hij roeptoetert bijvoorbeeld dat Nederland veiliger moet, terwijl Nederland in de afgelopen jaren alleen maar veiliger is geworden en tot de veiligste landen ter wereld behoort. Hij ageert tegen de boerka, terwijl er in Nederland hooguit 250 vrouwen zijn die zo'n kledingstuk dragen. En ook de instroom van Islamitische immigranten is de afgelopen jaren teruggelopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zijn zeker statistieken van linkse partijen!! Mijn info en persoonlijke ervaringen zijn beduidend anders. Nederland mag dan verhoudingsgewijs veiliger zijn, maar dat is op zich al een zeer betrekkelijk vergelijk. Kijk om je heen...., het wordt er echt niet beter op, het is met de veiligheid in Nederland zeer droevig gesteld. Inspelen op angst? Ja, de angst was al enkele jaren aanwezig, voordat Geert dit eindelijk bespreekbaar maakte. Niemand durfde zijn menig in het openbaar naar buiten te brengen, maar in besloten kring werd er al lang over deze onderwerpen gesproken, tot eindelijk ons aller Geert dit TABOE doorbrak.
rose
13 jaar geleden
Nee, dat is de mening van bijna elke deskundige, gebaseerd uiteraard op statistische analyse.
Alle tegenstanders van Wilders spraken alleen maar over hem in plaats van over de kracht van hun eigen programma. De kiezer denkt dan dat de tegenstanders niet met oplossingen komen en dat wordt afgestraft.
Iedereen weet van Pechtold van D'66 dat hij tegen Wilders is, maar niemand weet wat D'66 zelf aan oplossingen aandraagt, dat is D'66 vergeten te vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. Als je iemand weg probeert te krijgen en het lukt niet dat staat die persoon des te steviger. Dat is ene ijzeren wet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is heel juist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij krijgt daardoor een zekere heldenstatus , iemand die overeind blijft bij tegenstand. Hij geeft zijn stemmers ook het gevoel dat zij beter zijn dan de anderen door te zeggen dat het een schande is dat ze niet in de regering zaten en zitten.
Dat is bij voorbeeld de SP en Groen Links nooit en VVD gedurend enige tijd ook niet gelukt,maardie zeuren daar niet over.
Het is ook "lekker"om je ongenoegen af te reageren op een bevolkingsgroep die anders is. Daarbij voelen sommige mensen zich beter. Vraag maar na bij oude Joden.
Zou er weer een oorlog nodig zijn om mensen tot betere gedachten te brengen?